Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkääkö kaikki miehet lapsettomuushoitoja?

Vierailija
11.10.2010 |

Meillä on se tilanne, etten minä voi tulla raskaaksi ilman apua (minulla ei munasarjoja). Mieheni tiesi tämän jo aloittaessamme seurustelun, tosin meistä kumpikaan ei ollut silloin varma haluammeko lapsia tai mies ei tiennyt haluaako hän lisää lapsia. Miehellä on edellisestä liitosta 3lasta, jotka asuvat meillä.

Oltiin jo puhuttu, että yhteinen lapsi olisi tervetullut, mutta nyt mies on alkanut epäröimään kun pitäisi edetä asiassa. Ei kuulemma enää tiedä haluaako lasta ja pelkää, että meille käy samoin kun hänen edelliselle liitolleen.

Ikäni puolesta ei vielä älytön kiire ole, mutten haluaisi lapsia vasta lähempänä 40v ikää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksinkertaisesti siitä, että kolmen lapsen isä ei halua enempää lapsia, katsoo että kolmessa on hänelle ihan tarpeeksi, hän on jo isä, hänellä ei ole tarvetta lisääntyä enempää. Hänen näkökulmastaan teillä on jo valmis perhe.

Vierailija
2/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänen olisi helpompi suostua vauvaan. Minä ainakin ymmärsin tämän niin, että ne hoidot ahdistavat miestä ja toisaalta miehen sanojen mukaan myös se, että pelkää meidän liitolle käyvän samoin kun edelliselle liitolle lasten myötä.

ap

ihan yksinkertaisesti siitä, että kolmen lapsen isä ei halua enempää lapsia, katsoo että kolmessa on hänelle ihan tarpeeksi, hän on jo isä, hänellä ei ole tarvetta lisääntyä enempää. Hänen näkökulmastaan teillä on jo valmis perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kyllä epäröinyt lainkaan tutkimuksiin ja hoitoihin lähtöä. Hänellä 2 lasta aiemmasta liitosta. Varasin ajan puolen vuoden yrittämisen jälkeen ja nyt meillä on pikku pallero.

Vierailija
4/4 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi lapsi, hänellä ei yhtään. Olemme yrittäneet nyt yhteistä, mutta ei onnistu. Ollaan myös keskusteltu tutkimuksista ja hoidoista, alussa antoi ymmärtää halukkuutensa, mutta kun pitäisi edetä, niin siirtää ja siirtää. Katsotaan myöhemmin. Iän puolesta meillä taas alkaisi olla kiire (olemme 34), mutta en katso voivani painostaakaan. Onneksi mulla yksi jo on, jos nyt toista ei tule niin ei se mulle mikään maailmanloppu ole, mutta entäs sitten jos mies haluaakin sen lapsen palavasti joskus 5 vuoden päästä... Se on bye bye mulle. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän