Milloin viimeksi teidän auto on siivottu sisältä? Entäs ulkoapäin?
Kuka sen siivosi ja kuka teillä yleensä huolehtii auton siivouksesta/pesemisestä?
Kommentit (9)
Huomenna vien pesettäväksi ulkoapäin.
Meillä auton siisteydestä huolehdin minä (vaimo) sillä minä autoa käytänkin. Miehellä on työsuhde auto josta hän huolehtii.
Mies ei omaa autoaan siivoa ikinä ja sen kyllä huomaa
2vkoa sitten sisäpesu ja ulkoa ehkä n.1kk sitten.
mies ei aja autollani, muutenkin on autojen kanssa tarpeeksi tekemisissä.
imuroin sisältä. Ulkoa päin en muista edes milloin olisi pesty.
Huolehdin silloin, kun huolehdin eli äärimmäisen harvoin.
sisältä siivottu noin kaksi vuotta sitten. Se on aivan järkyttävän siivottomassa kuosissa, oikea rytökasa. Muuten olen suorastaan neuroottisen tarkka siisteydestä, mutta auton kohdalla on joku musta aukko. Aina on jotain tärkeämpää tekemistä, kuin raivata se p*skakasa.
3 krt vuodessa pesu ja sisältä puhdistusta ei tehdä.. vaihtoon 3v välein seuraavan murheita sisäpesut.
Meillä pestään kerran kuussa ulkoapäin ja sisältäkin imuroidaan kerran kuussa. Välillä saisi kyllä useamminkin ulkoapäin pestä.
jos on tarvis. Auto on työkalu, sisältä siivoa, kun on tarvetta. Eipä paljoa likaannu, kun harvemmin muuten käytetään muuhun tuota autoa. Ulkoa pesetetty viime torstaina, sisäsiivousta en tiedä.
Perheen toisen auton siivoan useimmin minä, mies käyttää pesussa tarvittaessa. Meillä ei ole enää pieniä, sotkevia lapsia eikä autoa muutenkaan käytetä joka päivä, joskus vain muutaman kerran viikossa. Kuukausi sitten on pesty ulkoa, sisältä siivoilin pari viikkoa sitten
ulkoapain pari viikkoa sitten. mies huolehtii.