Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joku on kaapannut sähköpostiosoitteeni, ja kaupittelee nyt sitä kautta sinisiä pillereitä..

Vierailija
10.10.2010 |

mitä hittoa mun pitäisi tehdä? satuin huomaamaan asian, kun sähköpostiin on alkanut tulvehtia kaiken maailamn roskapostia, ja myös minun osoitteestani on lähetetty sinisten pillereiden myynti-ilmoitus itselleni.. =O

tilasin yhdestä nettikaupasta jotain vaatteita, ja sitten tää alkoi. toimitus oli ok..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siepannu sen sähköpostiosoitteista sun osoittees

Vierailija
2/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jonkun muun koneelle. okei. mut mitä mun nyt pitää sitten tehdä? ei mulle sentään kenekään muun tutun osoitteesta ole epäilyttäviä myynti-ilmoituksia tullut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda osoite, äläkä klikkaile turhia saitteja netissä.

Vierailija
5/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit laittaa sähköpostilaatikkoosi suodattimen, joka suodattaa sinulle tulevat spammit pois, muttet pysty estämään sinun sähköpostiosoitteella lähetettäviä spammeja. Kuka tahansa voi lähettää kenen tahansa nimissä postia.

Mulla on käytössä useampi sähköpostiosoite. Yksi niistä on virallisempia juttuja varten ja yksi sellainen, jonka liitän aina netin rekisteröinti yms. tietoihin joita kautta tätä spammia tulee.

Vierailija
6/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mullakin toinen sähköpostiosoite olemassa, johon tulee kaikki tärkeät, ja tämä on sellainen kakkososoite, jonka laitan just kaikkiin vähemmän tärkeisiin.

tyhmää vaan, kun siinä komeilee mun etu- ja sukunimi, siinä kaapatussa osoitteessa..

se oli aikanaan elämäni ensimmäinen sähköpostiosoite, luukku, ja nykyään käytän ihan toista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi