Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en aksa enään tuota miestä!

Vierailija
10.10.2010 |

musta tuntuu kohta et mä tuun hulluksi. mun mies ei panosta yhtää lapsen kasvatukseen. esim. kun meillä on lasten dvd:t levällään lattialla ja aina sekasi. laitoin kaikki järjestykseen ja hinkkasin tahmeat sormen jäljet pois. sanoin miehelleni moneen kertaan että ei anna ylhäältä lapselle vaan laittaa katsomisen jälkeen hyllylle takas niiku minäki teen. nii eiköhän ne taas tuolla lojunu. mä oon ihan henkisesti poikki. yleensäkin joka ikinen asia jää tekemättä miehelläni. ja ulos lähteminen yleensä koko perheen kanssa on sellasta että saan kokoajan toistaa vuorotellen miehelleni ja lapselle että nyt pukemaan vaatteita, ei tästä tuu mitään. lapsikin kattoo ku aina joudun huutaan joka asiasta, ja todellakin tarkoitan että jokaikisestä asiasta. joskus joudun muistuttaan miestä peseen vessareissun jälkeen kädet tai vetämään pöntön. laittamaan ruuat syönnin jälkeen jne. mä en jaksa enään, mä oon ihan loppuun kulunu. mitä mä teen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa opettelisit isot alkukirjaimet, mutta sitten tajusin, että kaipa sä niin hetkellisen tunnekuohon vallassa vaan kirjotit, mitä mieleen juolahtaa.

Minkä ikäinen tämä ihana miehesi on? Onko aina ollut noin saamaton?

Kokeile alkuun vaikka uhkausta, kiristystä ja lahjontaa, josko mikään auttaisi. Oletan kuitenkin, että mies on melko nuori, eikä ole asunut yksin ikinä. Ikävä kyllä, harva muuttaa tapojaan, mutta toivotaan, että sun miehestä löytyy se fiksumpi puoli!

Vierailija
2/2 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en enään jaksa olla sen äiti. oon jo alkanu haaveileen miehistä jotka kohtelis mua paremmin. kyllä ihminen tarvii rakkautta, tukea ja huomioon ottamista. hohhoijaa et mä oon väsyny tähän tilanteeseen, en jaksa edes kirjottaa saati sitten isot alkukirjaimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla