KYSELY.Työpaikan pikkujoulut.
Mitä työtä teette ja missä aiotte viettää pikkujoulut?
Itse olen töissä apteekissa ja pikkujoulut vietetään tällä kertaa ravintolassa.
Kommentit (14)
ja vietämme siellä mihin itse päätämme mennä ja itsemme kustannamme.
yksityisellä.
ei ole pikkujouluja. Mutta vaikka olisikin en kyllä osallistuisi. Vaikka työkavereistani pidänkin.
tähän saakka ollaan käyty syömässä illallinen pitkän kaavan mukaan, mutta nyt olis kiva keksiä jotain muuta. Ideoita ??
Meillä ei ole koskaan pikkujouluja.
on nykyään aina vaan tylsät pipari-glögikestit ihan työpaikalla. Johtuen siitä että aina kun ollaan menty esim ravintolaan syömään tai risteilylle yms. niin porukka ei osaa käyttäytyä vaan suurin osa on niin kännissä että aina on joku joka on saikulla pari viikkoa murtuneen käden tai muun vastaavan takia...
Eikä teatterikaan ole turhan vakavaa, viimeksi esim. Jarkko Valteen ja Osku Heiskasen show. Jatkoille sitten ketkä haluavat.
Pikkujoulut on, mutta koskaan ei voi tietää, missä. Jossain vuokrattavassa tilassa, korkeintaan pienen bussimatkan päässä.
mennään kokkaamaan ammattikokin opastuksella jotain ei-niin-tuttua-sapuskaa , syödään safkat ja sitten baariin ne jotka haluaa.
olen opettajana. mm. Tallinnan risteilyllä ollaan käyty, kylpylässä käyty, ravintolassa syömässä ja tänä vuonna mennään laser-kaupunkisotaa kokeilemaan, jonka jälkeen sauna-uima-allas vuokrattuna ja ruuat siellä. Ja emme maksa itse vaan työnantaja.
ja tällä kertaa pikku jouluna mennään katsomaan paikallisen sm-liigassa pelaavan joukkueen peli vip aitiosta. Siellä ruoka ym. Ja juu ei kamalasti nappaa....
Pikkujoulut on, mutta koskaan ei voi tietää, missä. Jossain vuokrattavassa tilassa, korkeintaan pienen bussimatkan päässä.
Pikkujoulujen pitopaikka on aina suuri salaisuus.
stand up -esitys, siitä syömään ravintolaan ja sitten baariin.
ja aina aikaisemmin olemme olleet ravintolassa + baarissa, nyt ekaa kertaa koululla(!!!).
...taidan jättää nämä kestit väliin... :D
siinä ravintolassa mihin työnantaja meidät vie.