Mistä voi hakea apua siinä tilanteessa kun tuntuu että voimat on loppu
Ei jaksa elää enää tätä elämää, kun koko ajan paljon vastoinkäymisiä. On pieniä lapsia. Parisuhdekin taas huonossa jamassa. Ollaan käyty vuosi seurakunnan parisuhdeterapiassa, Onko siellä yksilöterapiaa?? Nyt siis tauko ollut parisuhdeterapias, kun välil meni suht hyvin. Mistä saan apua? Terveyskeskuksesta apua en hae, koska se on oma työpaikkani.
Kommentit (3)
vai hoidatko perhettäsi"yksin".
Jakamalla taakka tasaantuu...
Meni hermot tänään minun äitini ja isäni kanssa. Oli miehen kanssa riitaa ja mun vanhemmat meni hänen puolelle, niinkuin aina. Toinen kerta jo tälläviikolla. Sanoin että viettäkää keskenänne hyvä elämä, mä en siihen enään kuulu. Suuttuivat kaikki tietenkin mulle ja äitini lähti kiukkuisena mykkänä, isäni ja mieheni jatkoivat jankuttamista. Lapset joutuu aina kestäää ja kuuntelee meidän riitoja, joka on niin väärin. Mua aina syyllistetään. Asioiden hoitamisesta, juu mieheni ei pysty hoitamaan mitään muuta kun kuljettaa vanhemman lapsen treeneihin. Aina kun ottaa jonkun asian, tärkeän, vannoo hoitavansa, mutta kysyn parin päivän päästä, oli uhontanut. Yksin olisi niin paljon helpompaa. Parempi sekin kun se että kuolee.
ja ladata akkuja.