Pusero, missä ei näkyvää likaa.
Kuinka kauan pystyt pitämään samaa puseroa töissä?
Mun ongelma on se, ettei minulla ole kovin paljoo vaatetta ja pidän samaakin puseroa kolme päivää töissä.
Nyt olen kyllästynyt siihen ja haluaisin enemmän ostaa vaatetta, mutta rahavarat eivät anna myötä.
Kommentit (15)
paidasta. Villapaitoja voin pitää vaikka kuinka monta kertaa kun eivät ala niin nopeasti haisemaan, alla voi olla sitten mikä vanha kulahtanut paita tahansa jonka vaihdan joka päivä.
Muita paitoja pidän 1-2 päivää, ja kaksi päivää jos eivät haise hielle.
Tosin en pidä peräkkäisinä päivinä vaan esim. maanantaina paita A, tiistaina paita B, keskiviikkona paita A uudestaan ja vasta sitten pesuun, jne.
Kiitos. Miksen tuota itse keksinyt.
Mutta laitatko kaappiin sen, mitä pidit päivän ja otat sitten sieltä sen takas päälle?
Ap.
pestä vaatteita jotka eivät ole vielä kunnolla likaisia.
En pidä samaa vaatetta monta päivää peräkkäin, mutta pidän kyllä useampia keskenpitoisia kerralla. Jos siis leikitään että minulla olisi vain 5 asua niin käyttäisin niitä vuoropäivinä mutta en pesisi aina välillä, ennen kuin olisivat selkeästi likaisia.
Amerikasta lähtenyt tapa, mutta itse ainakin katson kieroon jos jollain on samat vaatteet kaksi päivää peräkkäin.
Amerikasta lähtenyt tapa, mutta itse ainakin katson kieroon jos jollain on samat vaatteet kaksi päivää peräkkäin.
mutta itse ainakin katson kieroon jos jollain on samat vaatteet kaksi päivää peräkkäin.
ap; miksi et kierrä esim. kirppareita?? sieltä kyllä löytyy siistejä vaatteita kohtuu hintaan.. minkälaisia vaatteita kaipailet töihin??
Ja siihen, montako päivää kaverilla on ollut sama pusero?
Ap
Etsin käytössä mukavia, mutta kauniita vaatteita. Ei tyyliin farkut ja ja kulahtanut paita.
Ap
katso vaatteita. paitsi tietty jos selvästi näkyy että ei ole käynyt yötä kotona.
itselläni varmaan kuusi samanlaista teepaitaa, jotka pesen päivän käytön jälkeen, mutta ulkopuolisesta varmaan näyttää ettei ole kuin se yksi...
yhden päivän, koska hikoilen paljon. Villapaitoja ja jakkuja jne. sen sijaan pidän niin kauan, kunnes ovat likaisia tai haisevia. Mutta en siis välttämättä perättäisinä päivinä, vaan vaihtelen näitä päällyspaitoja.
Sain teiltä oikeasti apua. Nyt illan tärkeisiin hommiin. Huomenna työpäivä.
Ja puseroita on kyllä, joten siitä ei ole kyse.
En vain kertakaikkiaan kykene ymmärtämään sitä, että puhdas vaate pitää laittaa pesuun sen vuoksi ettei joku vain katso kieroon.
Käytön jälkeen kunnon tuuletus niin vaate on raikas. Villan pesen vain jos siinä on näkyvää likaa (tätä ei juurikaan tapahdu) ja sen lisäksi ehkä kerran tai max. kaksi talven aikana.
Ja puseroita on kyllä, joten siitä ei ole kyse.
En vain kertakaikkiaan kykene ymmärtämään sitä, että puhdas vaate pitää laittaa pesuun sen vuoksi ettei joku vain katso kieroon.
katso vaatteita. paitsi tietty jos selvästi näkyy että ei ole käynyt yötä kotona.
itselläni varmaan kuusi samanlaista teepaitaa, jotka pesen päivän käytön jälkeen, mutta ulkopuolisesta varmaan näyttää ettei ole kuin se yksi...
Pidän kaksi päivää samaa paitaa ja farkkuja peräkkäin töissä ja nyt joku voi luulla minun käyvän vieraissa:DKyllä te olette uskomattomia noine juttuinenne:D Ja minä raukka käyn vain töissä???
eikä oo tsoukki. En oo töis tosin