Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otitteko äitiyspakkausta toiselle lapselle?Kannattaako ottaa

Vierailija
10.10.2010 |

?

Meiltä löytyy paljon vaatetta, mutta taas toisaalta luin että äp:n arvo on paljon isompi kuin se raha? Ja kyllähän siinä tarvikettakin tulee jonkun verran mukaan

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihana saada. :)

Vierailija
2/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa,arvo on tosiaa isompi.mä otin neljännellekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä rahalla saat paljon hyväkuntoista vaatetta kirppiksiltä. Ne peruskamathan ovat sinulla jo edellisestä pakkauksesta. Lisäksi tulevat esikoiselta perityt vaatteet.

Ei missään nimessä kannata ottaa äitiyspakkausta toistamiseen!

Vierailija
4/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

140€:lla saa kaikki tarvikkeet (käytettyinä) moneen kertaan.

Vierailija
5/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ollut merkitystä mikä niiden tavaroiden arvo olisi ostettaessa uutena kaupasta, kun mulla oli jo ne enkä siis kuitenkaan olisi ostanut niitä uutena kaupasta.

Vierailija
6/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että vauva sai UUDET ja OMAT tarvikkeet. Ihan tosissanneko te jätätte tälläisen mahdollisuuden käyttämättä ja ostatte sitten sillä rahalla käytettyjä rytkyjä uudelle vauvalle? Hyi.

Vierailija
7/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raha olisi ollut parempi.

Meillä ei ollut mitään esikoisen vaatteita sun muita tallella, olin antanut kaikki pois, minkä takia tuon otinkin.

Mutta, me ei olla pidetty noista vaatteista kuin paria vaatekappaletta vauvan päällä. Minusta ne vain ovat ruman värisiä =D Ja koska suosin muutenkin kirppareita, olisin sillä rahasummalla saanut kirppikseltä ison kasan mieleisiä vaatteita.

Myöskään kestovaippoja emme ole vauvalla käyttäneet. Oikeastaan sideharsot ovat ainoita jotka ovat olleet käytössä. Muu tavarakin oli vähän turha, niiden ostaminen kaupasta ei olisi tullut kalliiksi.

Vierailija
8/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä siitä pakkauksesta on enemmän hyötyä kuin rahasta. Olen sivusta seurannut kun osa ystäävistä on ottanut neljännellekin pakkauksen ja osa ei ole ottanut ensimmäisellekään, olen ajatellut ottaa kaikille lapsille tuli sitte kuinka monta tahansa.

Vierailija
9/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pakkauksen vaatteet jäivät pitämättä, kun olivat niin ällöjä ... kierrätykseen meni koko paketti. Haluan itse valita kaupasta omannäköiseni vaatteet vauvalle!

Vierailija
10/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pakkauksen vaatteet jäivät pitämättä, kun olivat niin ällöjä ... kierrätykseen meni koko paketti. Haluan itse valita kaupasta omannäköiseni vaatteet vauvalle!

Vierailija
11/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että vauva sai UUDET ja OMAT tarvikkeet. Ihan tosissanneko te jätätte tälläisen mahdollisuuden käyttämättä ja ostatte sitten sillä rahalla käytettyjä rytkyjä uudelle vauvalle? Hyi.

Lähetin aikaisemman ulkoailla asuvalle siskolleni.

Vierailija
12/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kait se on, kumman ottaa. Ja ne vaatteet ovat rumia, ainakin mun mielestä. Mutta turha kitistä sellaisesta minkä saa ilmaiseksi. Ja tässäkin tapauksessa kirjottaja antoi vaatteet kierrätykseen, ei laittanut sentään myyntiin niin kuin monet tekee...Kymppi ä-pakkauksen haalarista on aika tyrmäävä...

Vierailija
13/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin niin paljon vaatetta ja tavaraa siskoilta.

Vierailija
14/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottais. Ekastakin käyttöön tuli vain makuupussi, tavarat ja harsot ja ne menee hyvin seuraavallekin.

Vierailija
15/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahden ensimmäisen lapsen ikäero on 1,5 vuotta, joten kaikki oli esikoiselta vielä tallessa. Ja toiselle tarvitsimme uuden turvakaukalon, joten käytimme äitiysavustusrahan siihen. Kolmannelle lapselle ajattelin pakkauksen ottaa - ikäeroa kakkoseen tulee yli 6 v ja paljon vauvatavaroita on laitettu jo pois.

Vierailija
16/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittämätöntä siinä on, jos ei halua pakkausta? Rahahan on ihan yhtä hyvä vaihtoehto. Ei minuakaan nuo vaatteet miellyttänyt, niin otin rahan, mutta ketä miellyttää ottakoon pakkauksen.

Vierailija
17/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan siitä rahastakin olla kiitollinen.

Vierailija
18/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä olisi ollut käyttöä niille kaikille tavaroille, mieluummin ostin mieleisiä

Vierailija
19/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän pakkauksista ainakin makuupussit ja mahdollisesti joitain vaatteita, ja annan ne sitten joskus lapsilleni jos saavat omia lapsia.

Vierailija
20/25 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saatavalla rahalla sain paljon enemmän käytettäviä vaatteita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä