Miksi mies ei tee aloitetta seksiin? Muilla?
Ei asuta yhdessä, mutta ollaan paljon yhdessä. Mies haluaa seksiä ja pitää kyllä hyvänä, halailee ja huomioi, mutta aloitteen teen aina minä..?
kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (5)
niin tai liian usein vastaan tulee loppujen lopuksi ei, pääkipu alkaa yhtäkkiä tms
Ns. kunnon mies, ei halua vongata tai kokea painostavansa.
kymmeniä pakkeja. Jokaisen kerran kun sellaiset saa, itsetunto kokee kolauksen, vaikka olisi miten äijä. Ei kukaan halua tulla hylätyksi tai torjutuksi.
Kunhan näytät toistuvasti, että haluat juuri tätä miestä, niin eiköhän se solmu sieltä vähitellen aukea.
asutaan yhdessä ja on lapsikin. Jossakin vaiheessa mies vain lopetti aloitteen tekemisen ja se jäi minun huolekseni. Pidemmän päälle tämä on rasittavaa, koska useimmiten mies valittaa, että häiritsen telkkarin katselemista tms. On vaan sellainen olo, etten ole haluttava jne. =(
Eikä kyse ole siitä, että olisin aina kieltäynyt kun hän teki aloitteen, vaan päinvastoin. Olen tainnut tasan kerran kieltäytyä, jolloin tosiaan olin todella väsynyt. Seksielämä meillä on muutenkin hyvä ja seksiä melko usein, pari kertaa viikossa, joskus enemmänkin.
Olisi vain kiva, että mieskin näkisi joskus "vaivaa".
nuorelta ja kokemattomalta miehenalulta...
sun pitää opettaa sitä, kyllä se jo seuraavan tyttöystävän kohdalla tekee aloitteita seksiin.