Miksi miehet eivät osaa olla ilman naista yhtään??
Tai ainakaan meidän eräs sukulainen. On eronnut monta kertaa. Ja heti kun eroaa, alkaa naisjahti ja heti kohta vääntäytyy meillekin esittelemään jotain naista. Ja nämä naiset tuovat sitten "lahjontaa" meillekin. :) Muutaman viikon kuluttua, "ei hyvä" ja taas uutta kehiin ja esittelee meille. Jos löytää hyvän, voi olla yksissä vuoden pari. Mutta sitten tulee taas ero. En ymmärrä mikä tässä miehessä on vikana, kun ei saa pysyvää suhdetta aikaan. Enkä myöskään jaksaisi enää sitä, että esittelee lapsille aina vaan uuden naisen. Lapset kyselee Maijaa, kun mies tuo jo Liisaa näytille, pikkasen noloa ja selitä siinä sitten jotain..
Miehelleni mietin, että miksi se ei voi olla muutamaa kuukautta itsekseen ja katsella rauhassa ja käyttää vähän itsensä tuntemiseen aikaa. Mieheni sanoi sitten, että noh, miehillä on miesten tarpeet ja siksi "villekallepetterin" pitää heti löytää joku.
Ja vielä se, että jos nainen käyttäytyy noin, sehän on heti "naikkonen" ja rumasti sanoen vaikka mikä, mutta miehellä on tarpeet, hohhoijaa!!
Kommentit (9)
vähän pidempiä suhteita ollut kuin muutam viikko. On pettänyt ainakin toista näistä naisista, jonka kanssa myös lapsia. En tiedä minkälainen sitten luonteelta, kun en sen paremmin tunee..
miksi eroaa, voihan olla pettänyt tai jopa väkivaltainen. Ulospäin ei ikinä kyllä uskoisi väkivaltaa. Ja aina kun eroaa pidemmästä suhteesta ja jutellaan, niin kertoo vain että olisi halunnut jatkaa ja ei ymmärrä miksi... Kuitenkin melkein viikon kuluttua on uusi sussukka mussukka kainalossa.. :)
ap
Minä teen samoin, vaikka nainen olenkin.
En kuitenkaan lähtisi yleistämään kuten aloittaja otsikossaan, olisit voinut kirjoittaa, että yksi meidän sukulainen...hassua teloa kaikki miehet otsikossa. Hieman tarkkuutta pyydän, muutoin näitä on tylsä lukea.
Mutta laittaahan iltikset sun muutkin houkuttelevia otsikoita, jotta saa lukijoita ja teksti on suurin piirtein ihan muuta. ;)
Ja yleistän kyllä sen verran, mitä sinkkumiesten elämää katsellut, niin kyllä heillä aika kiire on aina nainen löytää. Oli sitten yhdestä illasta kyse tai aivan muusta. Katson moraalittomaksi käytökseksi sekä miesten että naisten kohdalla. Jos jatkuvasti vaihdetaan kumppania ja vällyjä heilutellaan...
kuten itse haluaa. Ei meidän tartte kaikkien mennä samalla kaavalla.
Jollain on yks kumppani ja toisella vaikka tuhat. Mulla ei ainakaan ole oikeutta arvostella kenenkään tekemisiä. Tai no, kunhan ei raiskaa tai tapa, mutta näin normi elämässä.. Niin aivan sama.
Mutta laittaahan iltikset sun muutkin houkuttelevia otsikoita, jotta saa lukijoita ja teksti on suurin piirtein ihan muuta. ;) Ja yleistän kyllä sen verran, mitä sinkkumiesten elämää katsellut, niin kyllä heillä aika kiire on aina nainen löytää. Oli sitten yhdestä illasta kyse tai aivan muusta. Katson moraalittomaksi käytökseksi sekä miesten että naisten kohdalla. Jos jatkuvasti vaihdetaan kumppania ja vällyjä heilutellaan...
on toiselle aivan tavallista elämää.
Minä en ymmärrä mitä moraalitonta siinä on, jos haluaa olla toisen ihmisen kanssa. Eikö se ole aivan tavallista.
Kuulostaa kuin olisit kateellinen ja eläisit näiden ihmisten "seikkailujen" kautta, nyt sanot että enkä elä, mutta minä sanon, että kuulostaa kuin eläisit.
Tiedän itsekin joka on eronnut usein, mutta aivan ihana ihminen. Herkkä ja suloinen, mutta huonoa tuuria on ollut. Hyvähän se vain että ei jää murehtimaan ja katkeroitumaan, kerran täällä eletään.
selibaatti, jonka aikana en myöskään tuonut yhtään naista kotiini. Tasapainotan siis kivasti tilastollisesti AP:n "sukulaismiestä".
mutta niin on osa naisistakin, eivät taida välittää ns maineestaan, eli jos muut puhuvat , ´puhukoon. Mä olen sitten toista ääripäätä :)