Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee USA:n Match.com-sivustolle?

Vierailija
09.10.2010 |

Aina kun yritän mennä sinne niin menee fi.match.com-osoitteeseen. Haluan tuonne Usaan niin miten pääsen sinne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ymmärrä miksi niin haluaisit tehdä jos itse olet Suomessa kuitenkin. Harva siellä hakee kuitenkaan mitään kirjeenvaihtokaveria :)

Vierailija
2/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako udella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse olen joskus vuonna papu siihen liittynyt ja edelleen olen kirjoilla match.comissa enkä match.fissä

Vierailija
4/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta jos menee niin joutuu fi.match.com-osoitteeseen, Iso-Britanniasta taas uk.match.com jne.

kun itse olen joskus vuonna papu siihen liittynyt ja edelleen olen kirjoilla match.comissa enkä match.fissä

Vierailija
5/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa onko ne match.fi sivut englanninkieliset kun aikoinaan kun liityin niin liityin juuri englanninkielisille sivuille ja edelleen kun kirjaudun niin juuri sinne englanninkielisille ja erikseen on suomenkieliset sivut sekä aina on ollut oma sivusto briteille eli match.uk.

Vierailija
6/6 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miksi en löydä kaikkia ulkomaalaisia yhteyksiäni?

Viimeisimmästä sivuston päivityksestä johtuen, match.com on nyt osa Euroopan suurinta deittisivustojen verkostoa, tarjoten sinulle vieläkin enemmän kumppaniehdokkaita alueeltasi, mutta myös kauempaa niin halutessasi.

Muutoksesta johtuen, joka mahdollistaa meidän tarjota sinulle entistä enemmän kumppaniehdokkaita lähialueeltasi, emme enää jaa Yhdysvaltojen sisaryhtiömme kanssa koko tietokantaa. On mahdollista, että joissakin tapauksissa emme voi uudessa tietokannassamme löytää joitakin aikaisempia ulkomaalaisia yhteyksiäsi.

Pahoittelemme tätä ja toivomme sinun ymmärtävän päätöksemme keskittyä tarjoamaan kumppaniehdokkaita jäseniemme lähialueelta, koska suurin osa jäsenistämme etsii kumppania samalta alueelta tai sitä läheltä."

Ja minun pitäisi päästä nyt näkemään eräs amerikkalaisen profiili. Miten siis muutan tämän koneen asetuksia tms. niin että näyttäisi että koneeni olisi netissä Amerikassa?

Nyt en siis pääse amerikkalaiselle match-sivulle ollenkaan vaan se siirtyy aina fi.match.comiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme