Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla kamalampaa nimeä lapsesta kuin TAAPERO?!

Vierailija
14.10.2005 |

Hyi helv... tulee mieleen taapero-imettäjä... yrks

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanan penikka

vitun kakara

helvetin ipana

Vierailija
2/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällaisista avauksista käytetään nimeä PROVO! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äänenpainoista, muusta lauseyhteydestä ym. kiinni, onko em. nimitykset halventavia vai ei.

Vierailija
4/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri samallalailla kuin nelosella. Tyttö 1v ja 1vk.Illalla saa tissiä ja joskus päivällä,jos itse tissiä kaivaa. n.1-5krt viikossa. Itse nyt en vain mitään syytä ole nähnyt vaihtaa ilta tissiä pulloon,en sitten nin yhtään mitään syytä!!!Mitään suunnitelmia lopettamisen suhteen ei ole,mutta eiköhän tässä pikkuhiljaa tissi jää pois kun siirrytään tavanmaitoon,jonka juo tavanmukista. Ihan samoin minä voisin sanoa pullo lapsista että hui kauheaa kuinka ällöttävää kuin vielä 2-vuotias juo pullosta!!! miksi ei mukista!

Tai niinkuin useasti olen nähnyt niin sinne parin vuoden ikään saadaan kaikki juomat pullosta,eräskin äiti kehui miten heillä jätetty yömaito pois. Mutta lapsi saikin sitten herätessään limpparia=). Se kait hienompaa sitten. Menipähän vähän ohi aiheen,mutta minua niin ällöttää ihmiset joidenka mielestä taapero-imetys on ällöttävää. Pitää olla jo kieroutunut mieli!

Vierailija
5/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan mennessä. niin ja kysymeksees: voi olla; penikka, kakara, pentu, ja vielä kamalampaa on nimi " masuasukki" sikiöstä. ja yks hirveä sana on " raskautua" . tarviiko tuota nyt enää perustella.....?

Vierailija
6/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen kielellä ei ole ollut mitään omaa sanaa vauvan ja leikki-ikäisen välille :)

Vierailija
7/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän sen vois toisinkin suomentaa, esim. muksu, napero tai tenava. Toi taapero on kyllä yleistynyt minunkin korviin liikaa enkä tykkää siitä yhtään.

Vierailija
8/16 |
15.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta kyllähän sen vois toisinkin suomentaa, esim. muksu, napero tai tenava. Toi taapero on kyllä yleistynyt minunkin korviin liikaa enkä tykkää siitä yhtään.

Vierailija
9/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan se ei ole oma lempinimi

Vierailija
10/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yli 1-vuotias lapsi (=taapero?) jota imetän. Ja ei, hän ei taaperra luokseni lukemattomia kertoja päivässä, pyydä kirkkaalla äänellä tissiä, nosta paidanhelmaa ja käy oma-aloitteisesti rinnalle, vaan saa kerran päivässä unille mennessä maidot mukin sijaan rinnasta. TOSI ällöttävää, juu. Sinulla taitaa olla jotain ongelmia itsesi kanssa?

Vierailija
11/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin yksi sellainen löytyy, ja kyllä häntä joskus taaperoksi kutsun.

Vierailija
12/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko teillä jotkut tietyt ajat kun imetät? Meillä 1v5kk ja tulee itse nostamaan paitaa kun tissille haluaa (n. 3-6 kertaa/pv). Ja nukkumaan ei minun nukuttamana mene ilman tissiä. Isin tai mummin kanssa kelpaa muukin nukutus.

Vierailija
13/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyi helv... tulee mieleen taapero-imettäjä... yrks

heh, näkökulma se on tuokin

-ei taapero-imettäjä

Vierailija
14/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen äidiksi tuloa. Aivan hirveä sana.

Vierailija
15/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kuulostaisi olevan jotain ongelmia. Jos kerran imetät TAAPEROA, miksi selitykset. Miksei taaperosi saa pyytää rintaa?

Vierailija
16/16 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jätin iltaimetyksenkin pois eli enää ennen päiväunia kun niille rauhoittuminen muuten vaikeaa.

Ja alla olevan viestin kirjoittajalle: selitin, että taaperoimettäjiäkin on monenlaisia. Suurin osa ihmisistä kuvittelee, että vauvaiän ohittaneen imettäminen on sellaista kuin kuvasin, vaikka se voi ja usein onkin sellaista kuin meillä. Eli kunhan laajensin ap:n maailmankuvaa. Ja toki taaperoni saisi pyytää rintaa, mutta minkäs minä sille voin, ettei pyydä. Pärjää ilmankin, mutta jos kysyn, tuleeko tissille, riemastuu ja intoa puhkuen saapuu paikalle.

t. 4

Vierailija:

Sulla kuulostaisi olevan jotain ongelmia. Jos kerran imetät TAAPEROA, miksi selitykset. Miksei taaperosi saa pyytää rintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme