Mistä te niitä uusia miehiä oikein löydätte?
Itse olen vasta eroamassa, mutta kolmen lapsen 35v äitinä tunnen itseni jo hyvinkin kulahtaneeksi. Olen normaalipainoinen, normaaliälyinen, tavallisen näköinen, mutta ujo. Työn vuoksi kovinkin kiireinen. En halua viettää elämääni yksin. Missä ihmeessä tapaan seuraavan elämäni miehen?
Kommentit (6)
ehkä vähän esteenä,kun kolme kuitenkin.
tarjotteli yh:lle omaa petturimiestään.
Että tälleen meistä ajatellaan: kelpaa mikä tahansa.
Mutta kuulostat ihan multa tilanteesi kanssa. Nettideittipalstaa olen vilkuillut, mutta en saa mitään tehdyksi (ainakaan vielä). Täytyy tehdä ekaksi jotain tuolle kulahtaneelle ololle ja olemukselle. Baariin en lähde - ei kiinnosta.
aseta liian kovia standardeja. Et varmaankaan tule saamaan huippupalkkaista huippu- urheilijan näköistä ja uskollista pörssiyhtiön johtajaa.
tarjotteli yh:lle omaa petturimiestään. Että tälleen meistä ajatellaan: kelpaa mikä tahansa. Mutta kuulostat ihan multa tilanteesi kanssa. Nettideittipalstaa olen vilkuillut, mutta en saa mitään tehdyksi (ainakaan vielä). Täytyy tehdä ekaksi jotain tuolle kulahtaneelle ololle ja olemukselle. Baariin en lähde - ei kiinnosta.
Uskon netistä löytyvät juuri täsmämies sulle ja mulle, ettei tartte muuta kuin olla oma itsensä. Mutta riippuu siitä, millaisen miehen haluaa?
En siis hetimiten ole pariutumassa uudelleen. Koitan nyt päästä tästä edellisestä (kauniisti sanoen) kusipäästä eroon.
Enkä uudelleen halua sitä huippusuosittua, hyvin tienaavaa, hyvännäköistä supliikkimiestä tavatakaan.
Pärjään kyllä omillani, mutten jatkossa halua olla totaalisesti yksin.
Kertokaa sisaret, että parempaa on tiedossa ;)
Tapaahan noita miehiä vaikka missä. Netissä, töissä, baarissa, harrastuksissa - jokainen siis tavallaan.
Mun mies on netistä.