Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

prkle...Mies oli laittanut tietokoneenkoneen taustakuvaksi

Vierailija
09.10.2010 |

kuvan minusta pukeutuneena seksikkääseen asuun. Olen raivoissani! Reagoinko mielestänne liian voimakkaasti? Itseasiassa olen "järkyttynyt". Menenkö herättämään ukon ja raivoamaan pää punaisena vai poistanko ko kuvat koneelta kertomatta mitään miehelle? Ihmetelköön sitte kun huomaa, mihin kuvat ovat kadonneet. Periatteessa lapsetkin olisivat saattaneet kuvan nähdä jos en olisi tänään konetta avannut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin otettu, jos mieheni laittaisi minusta kuvan taustakuvaksi! Tietty kuinka seksikkäästi olet pukeutunut ja jos lapset näkee... Mutta älä ainakaan ole suuttunu miehellesi! Jos kuva on oikeasti paha, niin voithan sä sanoo, et sori kulta, ihanaa kun oot musta kuvan laittanu, mutta laita se vähän vähemmän näkyville lasten takii...

Vierailija
2/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä löytyy netistä, miestä ei tarvitse kuvata.

Aikuisten oikeasti: vaihda koneen salasana äläkä kerro sitä miehelle.

Vierailija
4/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan unelmoida että susta sais sen seksikkään kuvan.. Ja oot vaan mustis kun mies oli jonkun akan laittanut taustakuvaks :D

Vierailija
5/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä huolimatta sanoa, että lasten takia ei ole mielestäsi hyvä ajatus laittaaesille. jos se mielestäsi on liian raisu lasten silmille.

Vierailija
6/11 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa hyvinkin imartelevaa ja kivaa, että mies haluaisi noin tehdä, mutta toisaalta, ei kyllä olisi ihan loppuun asti ajatellut, koska lapset näkisi sen kuvan, ja sehän ei tietysti olisi sopiva lasten silmille.

Mutta periaatteessa siis minua ei häiritsisi ollenkaan..Jos siis ei olisi sitä pelkoa, että kuva joutuisi muiden nähtäväksi.

Vierailija
7/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä suuttunut.

Vierailija
9/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis puhutaan kahdenvälisestä kuumasta asusta eikä esimerkiksi siitä antavasta pikkujoulumekosta tai viime kesän bikinikuvasta tai muusta vastaavasta seksikkyydestä.

Jos kyse on ns. yksityskäyttöön näpätystä otoksesta multa ainakin palaisi käämi heti, jos mies niitä (puoli)julkiselle paikalle lykkäisi. En mä ainankaan haluaisi väärissä käsissä hyvinkin noloja otoksia itsestäni kenenkään muun nähtävillä kuin mieheni. Jos epäilyksiä siitä, tapahtuuko näin, olisi, poistaisin kaikki löytämäni kuvat asap.

Vierailija
10/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin immarreltu. Toki en itsekkään tykkäisi, jos lapset näkisi. Vaihtaisin taustakuvan ja sanoisin vaan miehelle, että älä laita tollasia kuvia ettei lapset nää.

Vierailija
11/11 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuitenkin käy vieraita aika useasti, tietokone on olohuoneessa ja aina melkein päällä, joten en todellakaan olisi imarreltu jos minusta olisi sellainen kuva näytössä että kaikki mieheni kaverit sen näkisi.

En tosin menisi miestä herättämään vaan laittasin taustakuvaksi jonkun härskin kuvan netistä :)