joku oli ottanut mun pyykit koneesta pesulassa-miksi
Joku oli ottanut mun pyykit koneesta ja laittanut ne kuivausrumpuun ja samalla oli käynyt kuivaushuoneessa(joka siis mun käytössä mun vuorolla) ja laittanut kuivauksen päälle.
Miksi koskea toisten pyykkeihin?
Tulenhan mä ne itse hakemaan ja ripustamaan!!
Se oli illan viimeinen vuoro joten kukaan ei olis tänään enää voinutkaan pestä pyykkiä.
Kommentit (13)
Ei täällä ole miestä.
Tämä on tapahtunut kerran ennenkin.
Näkeekö joku tosiaan vaivaa toisten pyykeistä, uskomatonta. Vai halusiko olla auttavainen sielu?
Se oli kiltti pyykkikummitus
Mä komppaan tätä:)
nostella alushousuni ym. henkilökohtaiset koneesta. Todella ärsyttää, että joku vahtii, koska kone pysähtyy, ja on siellä sitten vuoroni aikana pyykkejäni nostelemassa. Ei ole mennyt perille, vaikka olen pyytänyt ihan henkilökohtaisesti jättämään tuon työn minulle..
ainakin ärsyttäis suunnattomasti jos joku pistäis meidän pyykit kuivausrumpuun. En käytä koskaan.
Olisiko sattunut joku vahinko ja halusi nopeasti pestä jonkun jutun pikapesuohjelmalla. Oli tullut katsomaan olisiko vapaata ja ystävällisenä laittanut vaatteesi kuivausrumpuun.
Itse olen vastaavassa tilanteessa joskus ottanut jonkun valmiit pyykit pois koneesta, mutta en uskaltaisi laittaa toisen ihmisen pyykkejä kuivausrumpuun, kun tosi monessa vaatteessa on siitä varoitusmerkinnät ja en tiedä miten tarkasti tuo toinen ihminen ne merkinnät lukee - etten sit vahingossa pilaa jotain vaatetta.
Samoin ainakin meillä kuivaushuoneeseen voi viedä myös itse pesemiään vaatteita, vaikka ei pesulaa käyttäisi, eli jos joku oli vienyt sinne jotain omaansa ja laittanut sen vuoksi päälle.
ja on kiilatessaan halunnut silti olla ystävällinen ja kuivattaa vaatteesi. Moni ei siitä kyllä oikeasti pitäisi, en minäkään, mutta voin kuvitella hyvän tarkoituksen.
ja on kiilatessaan halunnut silti olla ystävällinen ja kuivattaa vaatteesi. Moni ei siitä kyllä oikeasti pitäisi, en minäkään, mutta voin kuvitella hyvän tarkoituksen.
En tiedä, vein viimeiset pyykit koneeseen 20.35
ja pesulassa ei ollut ketään. Siellä on kolme huonetta, joissa jokaisessa kaksi konetta.
Yhdessä pesuhuoneessa oli tyhjiä koneita, miksi se
ihminen olis siis tarvinnut just mun käyttämiä koneita?
Oli laittanut kuivaushuoneeseen kuivaaajan päälle,
kun itse en käytä kuivaajaa.
Kaikista "paras" juttu oli kun yks mummeli oli tullu kerran mun vuorolla pesemään pyykkejään.
Oli ottanut mun pyykit koneesta ja silloin oli pakko sanoa asiasta. Vuorot siis varataan.
Käynyt vaikka varaamassa itselleen aikaa iltamyöhällä.
Olisiko voinut olla, että joku laittoikin väärät pyykit kuivuriin? Jos siis vaikka anoppi/mummi/oma aviomies laitetaan asialle ja laittaakin pyykit kuivuriin väärästä koneesta? Onnistuisi varmaan omaltakin aviomieheltäni, tuskin kovin tarkkaan katsoisi pyykkeejä. Ja vaikka ihmettelisikin "väärän näköisiä" pyykkejä, niin tuntemattomampi voisi hyvinkin laittaa pyykit loppuun ja käydä sitten tarkistamassa "kotoa" oliko oikealla koneella. Ja tuskin ehkä ottaisi pyykkejä pois koneesta, vaikka tajuaisikin koskeneensa jonkun muun pyykkeihin. Varsinkin, jos ei tiedä oletko jo itse huomannut. Ettet sitten seuraavaksi taas ihmettele, miksi joku on ottanut pyykit pois kuivurista takaisin pesukoneeseen... :)
Voisiko tällainen olla mahdollista?
En tiedä, vein viimeiset pyykit koneeseen 20.35 ja pesulassa ei ollut ketään. Siellä on kolme huonetta, joissa jokaisessa kaksi konetta. Yhdessä pesuhuoneessa oli tyhjiä koneita, miksi se ihminen olis siis tarvinnut just mun käyttämiä koneita? Oli laittanut kuivaushuoneeseen kuivaaajan päälle, kun itse en käytä kuivaajaa. Kaikista "paras" juttu oli kun yks mummeli oli tullu kerran mun vuorolla pesemään pyykkejään. Oli ottanut mun pyykit koneesta ja silloin oli pakko sanoa asiasta. Vuorot siis varataan.
Käynyt vaikka varaamassa itselleen aikaa iltamyöhällä.
Täällä asuu siis ainakin yksi kiltti ihminen, ehkä sama joka ennenkin kuivaillut mun pyykkejä rummussa.. eihän tässä vahinkoa kuitenkaan tullut.
pyykkituvalta, niin siellä oli yksi noin 40-vuotias yksinasuva mies nostamassa meidän pyykkejä koneesta pois. Just kun avasin oven, sillä oli mun alushousut kädessä ja se katseli niitä..Hyi helvata!! Yksi kerrallaan visiin nosteli niitä sieltä pois. Olin vähän nolo, mutta niin taisi olla sekin.
ajatteli, että sulla kuitenkin kestää, ennenkuin sä saat ne pyykkis siirrettyä kuivuriin, joten ajatteli nopeuttaa. kuivaushuoneen kuivauksen oli laittanut päälle siksi, että kullannuppu on tottunut nukahtamaan sen tasaiseen hurinaan.
tää ihminen siis asuu pesutuvan yläpuolella.
jos joku toinen koskee mun pyykkeihin, yök.
Se on jotenki liian henk.koht., ei tykkää...
Enpä osaa arvata miks joku ois noin tehny?