Nuo "silikoni"pallot saadaan aikaan tietynmallisilla rintaliiveillä.
Minullakin on pallot muutamilla rintsikoilla, ja oikeasti rintani ovat b/c-kuppia ja riippuvahkot. Muutaman vuoden aikana on tullut muutama kilo kyllä lisää ja olen huomannut ne vain rinnoissa, varsinkin oviksen aikaan helppo saada tuollai "pallottamaan".
Kommentit (34)
Eikun sorry mä vaihdoin siis 80 c.hen
suraavaksi koitan tota 75d:tä. Ja tosiaan rinnat on ihan keskivertoiset, vaikka kuppi muuttuu b-->d.hen
*heristää sormea*
se b85 kuppi jolla isot rinnat hoikassa kropassa-))
Siis rinnan päältä tuo ympärys 90-92cm.T.se b85 kuppi jolla isot rinnat hoikassa kropassa-))
ikinä mitannut ympärystä rinnan alta? 7 cm ero on niin pieni, ettei sellaisia mitenkään voi kutsua isoiksi rinnoiksi. Mulla mitta rintojen alta noin 73 ja päältä 90-92, c- kuppi ja rinnat on pienet. Jokin tiedoissasi ei täsmää.
Veikkaan, että tuolla pituudella/painolla/rinnanympäryksellä oikea rintaliivikokosi olisi 70D. Ja se vastaisi kuvaustasikin (hoikka ja isorintainen) paremmin kuin 85B.
ympärys on rinnan päältä n. 90 ja rinnan alta 85, niin kyseessä ei todellakaan ole isot rinnat. Se rintaliivin koko valitaan sen rintojen alta olevan ympäryksen mukaan. Kannattaisi mitata. Veikkaan että rintaliivisi nousevat selästä silleen törkeen näköisesti kohti niskaa.
että itse kuppi on ihan samankokoinen seuraavissa:
80A = 75B = 70C = 65D jne.
eli se kuppikoko muuttuu pienemmäksi mitä pienempi ympärys rinnan alta.
Eli 80A kokoisella on yhtä isot tissit kuin 65D kupin omaavalla.
miten niin?
että itse kuppi on ihan samankokoinen seuraavissa: 80A = 75B = 70C = 65D jne. eli se kuppikoko muuttuu pienemmäksi mitä pienempi ympärys rinnan alta. Eli 80A kokoisella on yhtä isot tissit kuin 65D kupin omaavalla.
miten niin?
ei näköjään kaikki tienny...
tiesitte kai
että itse kuppi on ihan samankokoinen seuraavissa:80A = 75B = 70C = 65D jne.
ovat siis desimäärältään samankokoiset. Suhteessa kroppaan eivät. 80A on pulleahko, jolla kroppaan nähden pienet rinnat. 65D on hoikka, jolla kroppaan nähden isohkot rinnat.
Jos ne liivien kupit täytettäisiin riisillä, olisi 80A:ssa ja 65D:ssä saman verran riisiä. Mutta silti tuo pulleampi näyttäisi pienirintaiselta, ja hoikka isorintaiselta.
Tuo hoikka isorintainen 85B-tyyppi käyttää vääränkokoisia liivejä.
Jaha minäkin olen käyttänyt rintaliivejä kokoa 85b. No nyt mittasin minäkin ja tissien alta on 80 ja päältä on 92. Mikä koko se olisi mulle sitten se sopivin. Pituutta 163 ja painoa 62! Ja teen raskasta työtä joten minulla on ihan hyvä hauis ja hartioissakin on leveyttä riittävästi. Maha on lasten jäljilta kuin kynnöspelto, mutta vyötärä on jo kutistunut 71:n.
mikä koko
Jaha minäkin olen käyttänyt rintaliivejä kokoa 85b. No nyt mittasin minäkin ja tissien alta on 80 ja päältä on 92. Mikä koko se olisi mulle sitten se sopivin. Pituutta 163 ja painoa 62! Ja teen raskasta työtä joten minulla on ihan hyvä hauis ja hartioissakin on leveyttä riittävästi. Maha on lasten jäljilta kuin kynnöspelto, mutta vyötärä on jo kutistunut 71:n.
niin liivit on (75) 80 ja kuppikoko (D)C
toihan onkin ihan keskivertokoko.
Mutta tuo yksi väittää olevansa isorintainen, ja silti käyttää b-kuppia. Ja laihakin sanoo olevansa ja silti ympärys todella iso. Vääränkokoiset rintsikat hänellä aivan selvästi.