Vituttaa nuo alotukset, joissa hehkutetaan miten
on kivaa! :( Kelle tulee kaveria kylpytynnyriin ja ketkä menee perheen kanssa saunaan ja keillä on herkullinen illallinen perheen kesken! Puhumattakaan siitä, että joku harrastaa seksiä!
Vittu, täällä sitä meikäläinen vaan viikonlopusta toiseen seuraan facebookista miten kaverit lähtee pitämään hauskaa eikä kukaan erehdy ikinä tännepäin. Olen lakannut kutsumasta, monta kertaa kun pyytää käymään eikä kukaan tule, niin se syö! Eihän mun kanssa voi olla hauskaa vaikkapa saunoa, kun en pääse minnekään lähtemään enkä oikein voi juodakaan vauvan takia. Miestäkään ei ole. Viikolla kyllä kelpaan tai muhun otetaan yhteyttä kun tarvitaan jotain, kyytiä tai lapsenvahtia. Kyllähän minä äitiyslomalla joudan! Vittu, tästä eteenpäin en vastaan enää kenenkään puheluihin tai viesteihin enkä ehdota tai pyydä yhtään mitään. Antaa olla, haistakaa paska kaikki!
Kommentit (16)
Mitä jos lähtisit vaikka edes vaunulenkille, tuntuu että sulla kaatuu seinät päälle just nyt! Itse kävelin ainakin 10 km päivässä lapsen vauva-aikana, tismalleen samassa tilanteessa kuin sinäkin: ei miestä, ei kavereita, ei mitään.
Älä suostu enää "kavereittesi" heittopussiksi, kun et siitä näytä mitään itse saavan, jooko?
Mielelläni tulisin luoksesi, otettais lasi pari viiniä tai tulisit meille saunomaan :)
Mukavaa viikonloppua sulle silti :) Ite oon töissä koko vkl:n ja vapaa ajat teen kaikki kotiin liityvät asiat,muut vaan nauttii olostaan.
niinkin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Voisko sun omassa käyttäytymisessä olla jotain sellaista, että kaverit ei lämpene ehdotuksilles?
maailma kaatua niin ettei halua kehenkään ottaa yhteyttä,niin silloin on jonkun tahon hyvä auttaa.
Neuvolasta voi saada vaikka neuvoja mistä löytää mukava perhekerho tms. josta saa uusia samassa elämäntilanteessa olevia tuttavia.
pahoillani puolestasi. :( mä en oo koskaa omistanu ystäviä.
mulla on ollu toi sama fiilis ja nimenomaan äitiyslomalla tai raskaanaollessa. Nyt ne naiset on raskaana tai vauvojensa kanssa kotona.
Arvatkaa kuinka paljon tekee mieli olla pyytämättä heitä mukaan, jos tiedossa on jotain juhlia tms...
Kato lehmä peiliin ja tee jotain, jos elämäntilanteesi ei miellytä
Vittuakos availet niitä keskusteluja, jos et kestä toisten iloisuutta ja onnea.
mutta minun täytyy sanoa, että voi kunpa tulisin raskaaksi...:(
Ei minunkaan kaveripiirissä kymmenisen vuotta sitten kutsuttu raskaana olevia tai vauvojen/pienten lasten vanhempia mihinkään, koska kukaan ei oikein tiennyt miten heihin suhtautua tai kiinostuvatko he edes enää "normaaleista" parikymppisten illanvietoista. Meille muille kun perhe-elämä ja vanhemmuus yms olivat niin kaukaisia asioita.
Nykyään tietysti tilanne toinen, kun ollaan vanhempia ja perheellisiä suurin osa, että kyllä se siitä :-)
Silti oon ainut mun kaveripiiristä, jolla on lapsi.
En tietenkään ole ystävilleni tällainen, ei kai mun tartteis täällä kirjoitella, jos niihin purkaisin tän.
Kateellisen puhettahan tää vaan on, tottakaihan se on hyvä juttu että ihmisillä on hauskaa.
Onneks vauva kävi nukkumaan, saa rauhassa kieriskellä tässä itsesäälissä...
Olen ymmärtänyt, että nämä yhdistykset ovat aktiivisia. Jos jostain sellaisesta saisit uusia ystäviä viettämään aikaa kanssasi?
Ymmärrän kyllä tunteesi. Lapsettomilla on omat menonsa viikonloppuisin, niin se vaan on. Tylsää tämä ainainen dokaamiskulttuuri.
Silti oon ainut mun kaveripiiristä, jolla on lapsi.
En tietenkään ole ystävilleni tällainen, ei kai mun tartteis täällä kirjoitella, jos niihin purkaisin tän.
Kateellisen puhettahan tää vaan on, tottakaihan se on hyvä juttu että ihmisillä on hauskaa.
Onneks vauva kävi nukkumaan, saa rauhassa kieriskellä tässä itsesäälissä...
Meillä oli juuri tuo syynä, ettemme itse lapsettomina osanneet suhtautua perheellisiin ihmisiin, kun emme olleet varmoja kiinnostaako heitä enää muu kuin kakkavaipat ja yöheräämiset :-D
T: 14
Kaikki ovat niin työelämässä ja matkustelussa ynnä muussa semmoisessa kiinni, että en usko kenenkään heistä hankkivan lapsia moneen vuoteen. Ellei sitten tietty käy niinkuin mulle...
Enkä tosiaankaan puhu edes lapsesta paljoa, itekin haluan ihan muuta ajateltavaa kun kavereitani näen. Kyllä mä saan niistä vaipoista ihan tarpeeksi kotona. No, eipä tällä väsymyksen määrällä mitään jaksaisikaan kun tosiaan ne yöheräämiset on jokaöisiä montakertaa...
Mutta olkoot, homehdun ihan mielelläni kotiini! Odottakoonpahan vaan kun heillä on lapsia ja avioerot ja autokin rikki, minä olen silloin valitettavasti baarissa!
Mutta kannattaa puhua kyllä vaikka neuvolassa jos on noin paha olla:(
Monet eivät ymmärrä, että lapsen kanssa on erilaista ja saattavat pelätä sinuakin jos olet yhtä hyökkäävä livenäkin.