Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet tuttavasi kaupassa ilman meikkiä, hiukset kampaamatta ja tuulipuvussa

Vierailija
09.10.2010 |

ajatteletko, että hyi, kun ei voi huoliteltuna kulkea ihmisten ilmoilla, vai ihailet että kehtaa kulkea kaupassa, ilman laittautumistakin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota tuollaisiin asioihin. Musta on ihan normaalia käydä kaupassa ilman meikkiä ja hiukset kampaamatta, tuulipuvussa. :)

Vierailija
2/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein kotipäivinä homssuisena tuulipuvussa.

Vierailija
4/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todennäköisesti tuo meikitön ystävätär.

Vierailija
5/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen päälle tuunaa aina itseään. Mukavuus ennen kaikkea, etenkin vapaa-ajalla.

Vierailija
6/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin käyn monesti kaupassa ilma meikkiä, tukka kampaamatta ja tuulipuvussa. Eikä mulla kiinnosta pätkääkään mitä ihmiset mun ulkoasusta ajattelee.

Ihmisellä on aika huono itsetunto jos kaupassakäyntiä varten pitää tälläytyä.

Vierailija
7/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut vain kipaista pikaisesti kaupassa hakemaassa jotain. Oli täysin laittamaton, juuri suihkusta tulleen näköinen ja joissain sporttivaatteissa.

Rouva näytti siltä, että olisi mieluiten vajonnut maan alle, ja hyvä että edes moikkasi. Minä taas ajattelin, että hitto kun on hyvän näköinen nainen ilman meikkiäkin ja hiukset vesikampauksella.

Vierailija
8/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee pyntättynä prismassa vastaan, niin saatan kysyä. "minne olet menossa?".

Itse lähden mm. suoraan uimahallista tukka märkänä kauppaan, en ole edes ajatellut että joku voisi siitä mitään ihmeempää ajatella :D

Vierailija
9/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse koskaan meikkaa. jos haluun laittautua niin puuteria vähän ja isoimmat näpyt yritän peittää. hiukset on yleensä kii ja todellakin käyn lähikaupassa joskus croksit jalassa hakemassa pikaisesti jotaki, ei kiinosta yhtään mitä joky ajattelee :)

Vierailija
10/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä millaisena olen ystäväni tottunut näkemään.

jos hän on aina vähän räjähtänyt, en ajattele mitään, mutta jos on normaalisti laittautunut, ja tarkka sen asian suhteen, saatan ihmetellä että mitenkäs nyt on uskaltautunut tuon näköisenä ulos. Sama juttu, jos näen rähjäisen kaverin täydessä tällingissä.

Se mikä on henkilölle epätyypillistä, kiinnittää huomion.

Tuntemattomista en ajattele mitään.

Vierailija
11/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ämmä meikkiä ettet pilaa mun mainetta tolla naamalla ja tolla variksenpelätin-kampauksellasi! Osta hiusharja vai oletko niin köyhä ettei sulla ole varaa siihen! Ja ton päälläsi olevan rätin voit heittää roskiin, osta itsellesi musta nahkatakki!

Vierailija
12/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen usein näin itsekin, mutta en tosin omista edes tuulipukua :D Mitä järkeä on oikeasti tälläytyä hulluna jonkun ruokakaupan takia? Aiemmin meikkasin jne kauppaan, mutta en enää. Ihan sama, mitä muut ulkonäöstäni ajattelee.

Vierailija
13/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen samassa jamassa kaupassa yleensä: ei meikkiä, ulkoiluvaatteissa. En tosin käytä meikkiä töissäkään eli en osaa asiaa lainkaan ihmetellä

Vierailija
14/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee itseikin lähdettyä välillä tuolla tavalla kauppaan...

Vierailija
15/15 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällistelen ja ihastelen hänen (hetkellistä) tyylikkyyttään.

Tuulipuku ja meikitön lookki on enempi normikamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi