Miksi ihmeessä mun exä kuvittelee että olisin
valmis ottamaan hänet takaisin viiden vuoden jälkeen? Ihan kuin mun tällä aikaa rakentamallani elämällä ei olisi mitään väliä ja voitaisiin jatkaa samasta pisteestä mihin jäätiin kun MINÄ JÄTIN hänet? Sormia napsauttamalla ottaisin takaisin? En ymmärrä tuota logiikkaa. Yhteydenotot aiheuttaa lähinnä vilunväristyksiä ja oksennusrefleksin, ei todellakaan mitään kiinnostusta tai mitään sinne päinkään. Uskomatonta miten joku voi olla noin itsekeskeinen? Kaiken huipuksi meidän yhteiselo ei todellakaan ollut mitenkään herkkua, ja hän tietää sen kyllä! Olisinpa silloin joskus osannut arvata että tuosta saakin ikuisen riesan...
Kommentit (10)
ei kai se kiellettyä ole. Miksi hermostut noin???
Sanot vaan, että ei kiitos.
se luuli sitä joksikin kutsuksi tai jotain. Hyi yök!
ap
Sanot vaan, että ei kiitos.
Voiko hakea lähestymiskieltoa siitä syystä että joku haluaa seurustella kanssani noin palavasti?!
ap
Miksi hermostut noin???
ja sen jälkeen et vastaa. Ja jos tulee oven taaksi niin hommaat lähestymiskiellon. Eiköhän tollompikin tajua.
se oikeasti ilmestyi ikkunoihin koputtelemaan, joten en halua/uskalla vastata yhtään mitään. ap
ja sen jälkeen et vastaa. Ja jos tulee oven taaksi niin hommaat lähestymiskiellon. Eiköhän tollompikin tajua.
ja hän kuvittelee että mua kiinnostaa yhteiselo hänen kanssaan? Ei hyvää päivää!
ap