Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos elämänkatsomustieto tulisi kaikille vapaasti valittavaksi

Vierailija
08.10.2010 |

niin kuka päättäisi opiskeleeko sitä vai uskontoa, vanhemmat vai 7-vuotias lapsi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kuuntelemaan kriittistä suhtautumista kristinuskoon? Miksi tieten tahtoen antaisin hänen mennä kohti ateismia?

Jokaisella on uskonnonvapaus. Jokainen löytää oman vakaumuksensa. Parhaiten auttaa lastaan kertomalla erilaisista vaihtoehdoista ja omasta uskostaan tai uskonnottomuudestaan. Elämänkatsomustiedossa ei suhtauduta kristinuskoon yhtään sen kriittisemmin kuin muihinkaan uskontoihin tai katsomuksiin.

Ootko ihan tosissas :D??! No enpä haluaisi olla sinun lapsesi noilla opeilla...

Aiheuttavat pelkästään sitä, ettei kukaan todellakaan enää ole se mikä määrää, vaan olet itse. Mutta kun ihmistä ei ole luotu olemaan sellainen. Ihmisen pää menee sekaisin, kun pitää itse päättää!!!

Siksik kannattaa vahvasti miettiä, mihin uskoa.Ainut johon kannattaa, on Raamatun UT!

Vierailija
22/22 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kuuntelemaan kriittistä suhtautumista kristinuskoon? Miksi tieten tahtoen antaisin hänen mennä kohti ateismia?

Jokaisella on uskonnonvapaus. Jokainen löytää oman vakaumuksensa. Parhaiten auttaa lastaan kertomalla erilaisista vaihtoehdoista ja omasta uskostaan tai uskonnottomuudestaan. Elämänkatsomustiedossa ei suhtauduta kristinuskoon yhtään sen kriittisemmin kuin muihinkaan uskontoihin tai katsomuksiin.

Aiheuttavat pelkästään sitä, ettei kukaan todellakaan enää ole se mikä määrää, vaan olet itse. Mutta kun ihmistä ei ole luotu olemaan sellainen. Ihmisen pää menee sekaisin, kun pitää itse päättää!!!

Siksik kannattaa vahvasti miettiä, mihin uskoa.Ainut johon kannattaa, on Raamatun UT!

Eli uusiksi..enpä haluaisi olla lapsesi noilla opeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla