Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät - huomaatteko että tuttavat alkavat vältellä

Vierailija
08.10.2010 |

Hei, olen siis ollut hetken aikaa työttömänä ihan tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia ja etsin uutta työtä. Olen tässä alkanut kiinnittää huomiota, että alkavat soitot tutuilta ja ystäviltä harveta.

Suhtaudun tilanteeseeni täysin asiallisesti enkä siis voivottele kenellekään tilannetta. Mielenkiinnolla seuraan miten työkeskeinen yhteiskunta olemme, että kun joutuu työelämän ulkopuolelle, muuttuu välteltäväksi tapaukseksi. Kommentteja ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen kyllä huomannut, että itse olen alkanut vältellä tuttavien, sukulaisten ja naapurien tapaamista, kun työttömyys on kestänyt pitempään.

Kun on muutenkin masiksessa niin ei jaksa jatkuvasti vastailla samoihin työpaikkoja ja työttömyyttä koskeviin kysymyksiin. Huoh.

Vierailija
2/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnelline, saat olla kotona- ja milloin meinaat töihin mennä-kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään puhuttavaa enää niiden kanssa enkä kehtaa yhdessä mennä mihinkään kun multa on rahat loppu.

Vierailija
4/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, eli olen seurannut että henkilöt joille olen itse viimeksi soittanut eivät soita takaisinpäin.

En ole masiksessa ja puhun mielestäni aivan järkeviä. Olen todennut tutuille että haen töitä mutta toistaiseksi ei ole mitään. Tulee siis mieleen että työttömänä olevaa aletaan karttaa aivan kuin se tarttuisi. Tai onko niin että se on ihmisillä pahimpia pelkoja joten on helpompi karttaa siinä tilanteessa olevaa henkilöä ?

Seuraan siis tilannetta mielenkiinnolla ja olen alkanut miettiä niin päin että en viitsi useampaan kertaan peräkkäin soitella ilman vastavuoroisuutta eli huomaan sen että kontaktit alkavat selkeästi vähentyä.

Vierailija
5/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotona on tilanne välillä aivan kamala. Mies joutui poikkeuksellisesti maksamaan tässä kuussa 80 € enemmän vuokraa kuin minä (työtön), niin korvat palaa vieläkin siitä ryöpytyksestä mikä siitä seurasi (vitun luuseripaska jnejnejne). Huooooooh!

Vierailija
6/6 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole huomannut.Mistä siis luulet sen johtuvan.

Mulla oli niin,että näin paljon enemmän kavereita kun kerrankin oli aikaa ja jaksamista.

Hassu ajatus,että se voisi työttömyydestä johtua.En keksi itse mitään järjellistä selitystä tollaseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän