ystävä haukkui minut, koska olen kotiäitinä, mitä teen?
Ystävä haukkui minut, koska olen kotiäitinä- sanonko että hän loukkasi?
Olen kotihoidontuella kohta 2 vuotiaan lapsen kanssa kotona.Ystäväni jolla ei ole lapsia, jatkuvasti nälvii kotona olostani. Sanoo että miten voin olla niin pienillä tuloilla kun kotihoidontuella. Ja että miten kehtaan olla mieheni elätettävänä. Voivottelee että miten voin laittaa mieheni yksinään maksamaan asuntolainaa ja elättämään meitä.
Oletteko te saaneet kuulla vastaavia kommentteja jos olette olleet kodinhoidontuella?
Miksi ystävääni se haittaa, miten me eletään? Kannattaako minun sanoa että hän loukkasi minua ja olen pahoittanut mieleni? Vai nauttiiko hän kenties vaan jos huomaa että masennun hänen puheista? Onko noiden puheiden tarkotuskin vaan loukata? Onko parempi siis esittää että ei minua loukkaa vai sanonko että hän on hyvin loukkaava?
Kommentit (3)
Mä varmaan sanoisin suoraan, että tämä kotiäitys on miehen ja minun yhdessä sopima asia. Sopii meidän perheelle hyvin, eikä tarvitse muiden ihmettelyjä!
Ehkä sanoisin, että tuo nälviminen loukkaa, koska ystävä ei voi tietää, miten itse toimisi vastaavassa tilanteessa!
sille, että sun on pakko elää miehen tuloilla, kun mies ei suostu jäämään kotiin, vaikka haluaisit toki olla uraohjus. Vai haluisiko kaverisi ehkä tulla teille lapsenvahdiksi, kun menet tienaamaan?
Kommentoiko kaverisi sitä, miten lapsenhoito pitäisi sitten järjestää, jos menisit töihin?
Se on teidän päätöksenne miten toimitte.