Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen vastaus..

Vierailija
08.10.2010 |

Kuinka paljon teidän lapset katsovat päivässä televisiota/dvd:tä?

Itse olen 22 vuotias kahden lapsen kotiäiti (2v. ja 9kk.)

Sorrun omasta mielestäni liian usein laittamaan vanhemmalle lapselle piirrettyjä pyörimään että saan aikaa tehdä kotitöitä ja hoitaa pienempää lastani.Meillä siis katsotaan lähes päivittäin piirrettyjä n. 30min-2h.

Haluaisin kuulla muiden perheiden käytäntöä lasten television katselemisen suhteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se 2h tulee joskus, meillä tosin telkkari auki usein vaikkei sitä kukaan katsokaan kuten nytkin.

Vierailija
2/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v lapselleni avaan tv:n 2 krt/vrk eli aamupikkukakkosen 7-8.20. Tätä koko aikaa ei katso aktiivisesti. Ja toinen aika on 17.20-18. Iltapikkukakkosen lapsi jaksaa katsoa liki kokonaan. Joskus jos minulla on tosi paha hetki niin saatan laittaa teletappi dvd:n, mutta tästä tulee morkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei ollenkaan.

Vierailija
4/4 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivän. Kuuntelen sitä kuten jotkut radiota, jota meillä ei taas ole päällä lainkaan. Lapsia kiinnostavat vain lastenohjelmat, jotka annan katsoa. Eikä kyllä aina nekään. Omissa leikeissä viihtyvät ihan hyvin vaikka tv onkin auki. Ymmärrän tv:n rajoittamisen silloin, jos se todella vetää ainoana asiana lapsen puoleensa ja lapsi kokee tv:n liian merkittävänä. Mutta tässäkin ihan maalaisjärjellä pärjää pitkälle :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi