Mitä miehen EI pidä sanoa raskaana olevalle vaimolleen..
Lentelee sammakoita herran suusta. Ihan vitsillä vaan hei!
Kumma kyllä loukkas aika paljon:
''Ainoo joululahja, mitä toivon, on et alat sitten käyttämään geishapalloja, jotta alapääsi tiukkenee jälleen normaaliksi synnytyksen jälkeen''.
Kiitos Aviomieheni tästä ihanasta, kannustavasta kommentoinnista. Kun muutenkin tunnen omaa painetta vartaloni palautumisesta synnytyksen jälkeen. Eipä auttanut anteekspyyntö paljoa, jäi kommentti päähän soimaan..
Vaimo 38+4
Kommentit (30)
raskaana olevaa vaimoa ei kannata kutsua huoraksi. Eikä varsinkaan tulla illalla kerjäämään pääsyä olkkarin sohvalta takaisin aviovuoteeseen selittämällä, että "kyllähän mä voin niin sanoo, kun tottahan se on" - siitä huolimatta, vaikka sattuisikin olemaan ihan totta, että vaimo on joskus nuoruusvuosinaan suostunut seksiin, kun siitä on maksettu.
Anteeksi voin antaa, mutta unohtaa en aio. Ja rakas mieheni, sinäkin tulet tietämään sen koko loppuavioliittomme aikana.
No siis... jos sä oot harrastanu seksiä koska siitä saa rahaa niin kyllähän se vähän leimaa sinua.
Siis oikeesti. Onko täällä oikeesti miehiä, jotka kuvittelee että nainen pystyy palautumaan samaan mitä oli ennen raskautta. Eli siis mitä palaamaan menneeseen?
Miehet hyvät jos naisen paikat on menny synnytyksessä pilalle tai väljiksi tai mitä nyt ajattelettekin niin, mitä vittua, te tuutte jollekin foorumille valittaan siitä..?Siis vaihtoehdothan on ihan selvät: a) joko te hyväksytte asian niinkuin kypsän aikuisen tuleekin ja rakastatte vaimoanne sellaisena kuin on
b) teette asialle jotain, joko jumppaa tai sit kirurgille jos jumppa ei auta
c) tuutte valittaan jollekin foorumille?Tosi kypsää miehet. :DD Aika paljon c) vaihtoehtoja...
Siis oikeesti.
No huh huh, kukas täällä vinkuukaan sitten kun mies ostaa kuulat tai varaa ajan esteettisen kirurgian klinikalle? "mun mies varas mulle vittu niinq synnytyksen jälkeisen pimppakiristyksen klinikalle ajan, siis sen muna on kutistunu ja mun pitäs paikata asiaa? Ja sit jotai kuulia pitäs työntää värkkiin??"
Tosi kypsät hymiöt sulla.
Mä en tiedä onko mun vaimo palautunut ennalleen synnytyksestä. Ei mitään muistikuvaa millanen se oli ennen ja nykyään seksi on 10x parempaa. Jotain hyvää siitäkin että vaimosta tuli keski-ikänen. Hävis kaikki "iiik... siis voiko peniksen muka laittaa tonnekin... yöök" -pikkutyttöjutut ja nyt se vonkaa että panen sitä päivittäin ja joka paikkaan.
Palautuuhan se kikkelikin samoihin asemiin seisomisen jälkeen. Kerta toisensa jälkeen...
Ohhoh, olet kyllä hurjin muija mitä oon tavannu jos synnytys on sulle fysiologisesti sama kokemus ku mulle erektio. Kokeiles pumpata vaikka 10L verta miehes mulkkuun ens kerralla ni katotaan miten palautuu.
Kalua ei saa kunnolla jäykäksi väljässä pillussa ja sen huomaa myös nainen. Kun kalua ei saa jäykäksi, tuntee itsensä hiireksi eikä mieheksi. Mällit lähtee mutta orgasmi jää vajaaksi. Peniksen paksuntamiseen ei ole hyviä menetelmiä olemassa. Naiset eivät treenaa lantionpohjan lihaksiaan, koska eivät koe sitä itselelleen tarpeelliseksi. Jos mies ei kehtaa mainita, kaikki on siis muka kunnossa. Itse olen lopettanut asiasta mainitsemisen aikaa sitten, koska siitä ei ole ollut apua vaikka miten hienotunteisesti olisi asian esittänyt. Siksipä olen toisinaan varsin vittumainen mies, koska olen niin turhautunut tähän 3-kymppisen epätyydyttävään seksielämään. Onneksi elämässä on muutakin kuin seksi. Kun seksi on hyvää ja tyydyttävää, sitä pitää itsestäänselvyytenä eikä se tunnu isolta asialta parisuhteessa. Kun se on huonoa, tuntuu että seksi on 90 % parisuhteesta ja kaikki on paskaa.
Voihan niille tietenki sanoa että jos on liian väljä niin mitä jos tekisit jotain tuolle kikkelisi pienuudelle, mr. Nysä. Että eipä se järin iso ennenkään ollut, näyttelemällä saa ihmeitä aikaan kun ei viitsi kaikkea ääneen möläyttää.
raskaana olevaa vaimoa ei kannata kutsua huoraksi. Eikä varsinkaan tulla illalla kerjäämään pääsyä olkkarin sohvalta takaisin aviovuoteeseen selittämällä, että "kyllähän mä voin niin sanoo, kun tottahan se on" - siitä huolimatta, vaikka sattuisikin olemaan ihan totta, että vaimo on joskus nuoruusvuosinaan suostunut seksiin, kun siitä on maksettu. Anteeksi voin antaa, mutta unohtaa en aio. Ja rakas mieheni, sinäkin tulet tietämään sen koko loppuavioliittomme aikana.
No siis... jos sä oot harrastanu seksiä koska siitä saa rahaa niin kyllähän se vähän leimaa sinua.
Kyse oli siitä, tarvitsiko sitä mainita nimenomaan raskaana olevalle naiselle, etenkin kun etukäteen tiesi, että ko. nainen tulee siitä loukkaantumaan. Varsinkaan, kun itsekään ei ole elämässään mikään puhdas pulmunen ollut.
Kalua ei saa kunnolla jäykäksi väljässä pillussa ja sen huomaa myös nainen. Kun kalua ei saa jäykäksi, tuntee itsensä hiireksi eikä mieheksi. Mällit lähtee mutta orgasmi jää vajaaksi. Peniksen paksuntamiseen ei ole hyviä menetelmiä olemassa. Naiset eivät treenaa lantionpohjan lihaksiaan, koska eivät koe sitä itselelleen tarpeelliseksi. Jos mies ei kehtaa mainita, kaikki on siis muka kunnossa. Itse olen lopettanut asiasta mainitsemisen aikaa sitten, koska siitä ei ole ollut apua vaikka miten hienotunteisesti olisi asian esittänyt. Siksipä olen toisinaan varsin vittumainen mies, koska olen niin turhautunut tähän 3-kymppisen epätyydyttävään seksielämään. Onneksi elämässä on muutakin kuin seksi. Kun seksi on hyvää ja tyydyttävää, sitä pitää itsestäänselvyytenä eikä se tunnu isolta asialta parisuhteessa. Kun se on huonoa, tuntuu että seksi on 90 % parisuhteesta ja kaikki on paskaa.
Voihan niille tietenki sanoa että jos on liian väljä niin mitä jos tekisit jotain tuolle kikkelisi pienuudelle, mr. Nysä. Että eipä se järin iso ennenkään ollut, näyttelemällä saa ihmeitä aikaan kun ei viitsi kaikkea ääneen möläyttää.
Ja mä ymmärrän kyllä tuon turhautumisen tunteen, vaikka joudunkin sitä kokemaan eri syystä kuin sinä. Kun oliskin niin yksinkertainen ja helppo juttu korjata tämä mun turhautumiseni aiheuttaja kuin se väljistynyt alapää olisi... no, pohjimmiltaan teilläkin taitaa olla kyse siitä, ettei vaimosi tiedä, tajua tai välitä siitä, miten sinä tilanteen koet - hän ei siis kuuntele sua. Se on meilläkin ongelman ydin.
- N25
Ihmiset oikeasti! Keskustelkaa asioista. Puhukaa keskenänne! Ei elämä lopu väljään pilluun tai pieneen penikseen! Suhde loppuu kuhn lakataan puhumasta asioista. Puhukaa kuitenkin toista kunnioittaen. Ei kannata möläyttää mitään sammakoita suusta vaan sanoa sievästi, mikä ahdistaa. Ja jos asialle voi tehdä jotain niin keskustelkaa voiko nainen esim jumpata paikkoja tai mies panna sellaisesta asennosta mistä tuntuu parhaalta. Tai sit pankaa enemmän peppuun. Ihan mukava vaihtoehto kun mies haluaa tiukkaa. :)
itselläni neljä lasta, joista viimeisin oli sen verran iso että jouduttiin vauvalta murtamaan solisluu että mahtui syntymään. arvatenkin on alapää hiukka eri maata kuin ennen lapsia.
jumppasin ja jumppasin ja jumppaamasta päästyäni jumppasin. mies oli todella hienotunteinen, muttei täysin tyytyväinen. itseäni vaivasi löysyyden sijaan enemmän se että toinen puoli emättimestä kärsi tuntohäiriöistä. eli hellä kosketus ei tuntunut ollenkaan ja hieman kovempi tuntui kuin karhealla hiekkapaperilla olisi jyystänyt.
Tappelin sitten lääkäriltäni lähetteen fysioterapeutille joka on erikoistunut alapää asioihin, ja sielä, kunnollisten laitteiden avulla vasta opin oikeat jumppa liikkeet.
Siihen asti olin tosissani kuvitellut tekeväni liikkeet, joita sairaalasta oli neuvottu, oikein. Mutta kun mittausanturi laitettiin emättimeen silloin vasta opin tekemään liikkeet oikein. kolmessa kuukaudessa tuli ihan hyvää edistymistä. (5x/vko oma treeni+1x/vko fyssaria) Hermovaurioonhan tuo ei auttanut mutta lantionppohjalihaksiin kylläkin.
pointti tässä siis se että vaikka luulee tekevänsä treenin oikein, ei se välttämättä niin ole. minusta saisi olla pakollista tuollainen fysioterapeutin opetuskäynti synnytyksen jälkeen. säästyttäisiin paljolta.
itselläni neljä lasta, joista viimeisin oli sen verran iso että jouduttiin vauvalta murtamaan solisluu että mahtui syntymään. arvatenkin on alapää hiukka eri maata kuin ennen lapsia. jumppasin ja jumppasin ja jumppaamasta päästyäni jumppasin. mies oli todella hienotunteinen, muttei täysin tyytyväinen. itseäni vaivasi löysyyden sijaan enemmän se että toinen puoli emättimestä kärsi tuntohäiriöistä. eli hellä kosketus ei tuntunut ollenkaan ja hieman kovempi tuntui kuin karhealla hiekkapaperilla olisi jyystänyt. Tappelin sitten lääkäriltäni lähetteen fysioterapeutille joka on erikoistunut alapää asioihin, ja sielä, kunnollisten laitteiden avulla vasta opin oikeat jumppa liikkeet. Siihen asti olin tosissani kuvitellut tekeväni liikkeet, joita sairaalasta oli neuvottu, oikein. Mutta kun mittausanturi laitettiin emättimeen silloin vasta opin tekemään liikkeet oikein. kolmessa kuukaudessa tuli ihan hyvää edistymistä. (5x/vko oma treeni+1x/vko fyssaria) Hermovaurioonhan tuo ei auttanut mutta lantionppohjalihaksiin kylläkin. pointti tässä siis se että vaikka luulee tekevänsä treenin oikein, ei se välttämättä niin ole. minusta saisi olla pakollista tuollainen fysioterapeutin opetuskäynti synnytyksen jälkeen. säästyttäisiin paljolta.
vihdoinkin asiaa
Ja niin edelleen och så vidare. Good for you! Hyvä tsäkä! Nauti siitä!