Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ompeli kaikki vaatteeni kun olin pieni.

Vierailija
07.10.2010 |

Minua kiusattiin sen vuoksi.Vaan nyt olen itse kiusaaja.T:JOhanna

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyään mä ompelen ne itse.

Vierailija
2/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapseni vaatteet itse. Ei ole kiusattu, vaan ainakin aikuiset aina ihastelevat vaatteita. Lopetan kyllä sitten kun lapsi pyytää. Nyt vasta 2,5 vuotias niin ei silleen vielä väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini ompeli lähes kaikki vaatteeni ja niitä ihasteltiin tosi paljon aina niin aikuistet kuin lapset, olivat tosin mallit ihan muotilehdistä ja kankaat hyvällä maulla valittuja sekä tekijänä ammattitaitoinen ompelija. Ei kiusattu.

Vierailija
4/9 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin tyttären kaverit oli kateudesta vihreitä. Tyttären ollessa noin 9-v lopetin kaikkien muiden paitsi juhlavaatteiden ompelun

Vierailija
5/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pieni sisältä.

Vierailija
6/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki aina jonkun vanhoja.

Muistan ekaluokalla, mulla oli äidin ompelema tikkitakki ja froteinen sini-puna-raidallinen verkka-asu. Mä niin häpesin... Oikeesti ne vaatteet oli varmaan tosi suloisia, mutta eihän ne lapsen mielestä ollut mitään kun toisilla oli kaupan uudet vaatteet.

Vierailija
7/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä kiusattu.

Vierailija
8/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä kiusatttiin

mutta luultavasti ei sen takia että äitini oli ne tehnyt, vaan enemmän sen takia että se oli ilmiselvää että meillä ei ole rahaa

Vierailija
9/9 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oli jonkun vanhoja. Ala-asteella (1.-3.lk) Äitini ompelemia vaatteita ylpeästi esittelin ja muistan kuinka kaverini toivoivat, että heidänkin äitinsä osaisi ommella. :)

T: Stadilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan