Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia KOLPOSKOPIASTA?

Vierailija
14.10.2005 |

Eli maanantaina on edessä kyseinen tutkimus ja kokemuksia siitä kaipailen? Kuinka kauan tutkimus kestää, onko epämiellyttävä/sattuuko ym. kokemukset tervetulleita!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sain jotakin tietoa otse toimenpiteestä, mutta kivempi olisi saada tietoa joltakin, kenelle se on henkilökohtaisesti tehty.

Kondylooma-epäilyä ei ole. Tarkoitus on katsoa, jos sen avulla löytyisi joitakin helposti vuotavia suonia kohdun suulta, ja joita voitaisiin sitten polttaa.

Vierailija
2/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin se 7v. sitten. Kohdunsuulla oli solumuutoksia ja muistaakseni siinä otettiin kartionmallinen pala pois kohdunsuulta. Nyt en muista että sainko siinä samalla sitä kryo -hoitoa, eli kondyloomien poistamista jäädyttämällä. Ei se kyllä sattunut yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tänäpäivänä tehdään?

Silloin mulle tehtiin puudutuksella. Menin " sekaisin" puudutuslääkkeestä, tunsin kipua ja itkin. Sattui. Eipä ollut mikään miellyttävä kokemus. Mutta niinkuin sanoin.....siitä on aikaa kohta 20v.

Ehkäpä tänäpäivänä tehdään toisin....." miellyttävämmällä" tavalla, en tiedä miten....

Vierailija
4/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui aivan hirvittävästi. Vaadi puudutus!!!

Vierailija
5/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo vastanneille. ja tosiaan, toimenpide on varmastikkin muuttunut 20-vuoden aikana... toivottavasti .: )

Vierailija
6/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penslaataan etikkaliuoksella jotta mahdolliset solumuutokset tulisi näkyviin.Multa otettiin myös koepala kohdunkaulan sisältä, ja sekään ei ollenkaan sattunut. Ei annettu mitään puudutusta. Kaikin puolin ok kokemus. Minulta ei löydetty mitään muutoksia, samalla otettiin uusi papa joka sitten olikin puhdas. Älä ole huolestunut äläkä pelkää. Jos jännittää niin on aina inhottavampi..

Vierailija
7/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suoraan sanon niin sattu niin saatanasti, se lääkäri tokaisi " kyl sä tän kestät ku oot synnyttänykkin" sain kyllä puudutuksen, muttei ainakaan mua auttanut.

Jäi traumat ja nykyisin jännitän kaikkia alapäätutkimuksia.

Vierailija
8/8 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyly ja kovakourainen gyne teki toimenpiteen ja otti koepaloja, ja sattui niin että itku pääsi. Minulle tehty myös mm. istukkanäytetutkimus ja synnyttänytkin olen ja näistä kolmesta muistelen kolposkopiaa vastenmielisimpänä. Mutta riippuu varmasti paljon toimenpiteen tekijästä. Minulla siis oli kondylooma ja kyseinen täti taisi olla sitä mieltä, että olin vastuuton seksihurjastelija (just joo, kaikkea muuta) ja " kostoksi" sitten kohteli minua tylysti ja oli kovakourainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän