Minkä ikäinen voi nukkua turvallisesti (laivan) hytin yläsängyllä?
Kommentit (9)
Ei taida olla laitoja, mutta ota parit satukirjat mukaan ja kiilaa ne patjan ja reunan väliin turvareunaksi.
on lapsi nukkunut siellä ilman lisälaitoja 5-vuotiaasta.
Minä ne lisälaidat pyytäisin joka tapauksessa lapselle, soita infoon vaan. Meillä yläsängyssä laitojen kera nukkuneet noin 4-vuotiaasta alkaen, pyörivät paljon unissaan.
sai lapsen kiinni ettei pääsisi putoamaan. Jos on niin voi kiinnittää lapsen nukahtaessa selällään, muistaakseni kiinnityskohdt olivat mahan kohdalla.
Joka tapauksessa on kauan kun olimme viimeksi että voi olla muistivirhe...
Ainakin niin tein, että rullasin pyyhkeitä jotka työnsin patjan reunan alle etureunassa. Patja nousi koholle jolloin siitä tuli ikään kuin laita lisää. Lapsi oli kuin "kourussa.
Jos lapsi pyörii unissaan niin kohonnut patjan reuna ei anna pyöriä yli laidan.
Kotonakin teen pienille yövieraille niin, että laitan pyyherullat patjan etureunaan jolla saaadaan "laita".
Toivottavasti vitsailit tuon turvavyön kanssa... ;D
Muistakseni yläsängyissä oli vyöt joilla
sai lapsen kiinni ettei pääsisi putoamaan. Jos on niin voi kiinnittää lapsen nukahtaessa selällään, muistaakseni kiinnityskohdt olivat mahan kohdalla.Joka tapauksessa on kauan kun olimme viimeksi että voi olla muistivirhe...
Ainakin niin tein, että rullasin pyyhkeitä jotka työnsin patjan reunan alle etureunassa. Patja nousi koholle jolloin siitä tuli ikään kuin laita lisää. Lapsi oli kuin "kourussa.
Jos lapsi pyörii unissaan niin kohonnut patjan reuna ei anna pyöriä yli laidan.
Kotonakin teen pienille yövieraille niin, että laitan pyyherullat patjan etureunaan jolla saaadaan "laita".
päistä siihen keskelle, niin voi laitta pienet lapset molempiin päihin sänkyä, jolloin molemmille riittää vyö.
44-vuotias, enkä vieläkään halua nukkua yläsängyssä.
Mitään ikärajaa mahdoton sanoa; minä olen 28v. enkä ikimaailmassa pystyisi siellä nukkumaan. Esikoiseni on nukkunut siellä 6-vuotiaasta ihan sujuvasti ilman mitään lisälaitoja, olisi nukkunut jo vuosia aiemminkin jos olisin antanut. Toinen lapsi on 5v. ja hänellä menee vielä varmaan pari vuotta ennenkuin voin päästää sinne lisälaitojenkaan kanssa.