Mikä avuksi, kun tunnen että meidän perhe on yleinen pilkan
ja naurun kohde? Se alkaa meistä vanhemmista, ajattelen että meitä pidetään ihan tyhminä ja moukkina ja sitten tuo pilkka valuu alas lapsiimme, jotka joutuvat kokemaan kohtalon jäädä ilman kavereita.
Kommentit (6)
tuollaista kuvittelet? Et varmastikaan voi tietää, mitä kukin teistä ajattelee - vai ajatteleeko mitään erityistä.
mitä muut itsestään ajattelee (ilman että ne ovat siis sanoneet niin), niin homma onkin niinpäin että itse ajattelee itsestään niin. Miten sä muuten voisit tietää, mitä ne ajattelee? Lukemalla ajatuksia? Kyllä ne taitaa ihan sun omia ajatuksias olla, jotka siellä päässä jyllää...
Miten voisitte kohentaa mielikuvaanne? Se on kyllä vaikeaa ellei mahdotonta, muilla on jo vahva käsitys teistä.
Lapsena minua ja perhettäni on tiettyjen ihmisten (esim sukulaisten) keskuudessa aina katsottu väheksyen alaspäin. Olen tuntenut tämän luissa ja ytimissä saakka, ihmisten tarpeen tuntea itsensä paremmaksi ja viisaammaksi. Vanhempani ovat persoonallisia, ihania ihmisiä. Eivät yhtään tyhmiä - päinvastoin.
Nykyisin tunnen lähinnä sääliä näitä kapeakatseisia ihmisiä kohtaan. Erilaisuus ja persoonallisuus on rikkaus!
Eläkää omaa elämäänne ja uskokaa omaan arvokkuuteenne. Nauttikaa elämästä ja antakaa hapannaamojen happamoitua rauhassa!
Kaikkea hyvää teille, lämmin halaus. :)
Mä vaistoan kaiken koko ajan ja annan takas,ihme ettei kukaan kestä mun imemistekniikkaa yhtään! Olen elävä vampyyri,aahhhhhhhhhhh