Mokkapalojen kuorrute
Osaiskohan joku kertoa olisko hyvä vai huono ratkaisu jos tekisin mokkapaloihin sellasen mansikanmakuisen tomusokerikuorrutteen?
Oliskohan hyvän makuinen?
Tyttövauvan ristiäisiin haluaisin vaaleanpunaisen kuorrutteen ja sen takia asiaa mietin.
Kommentit (7)
juuri se kuorrutteen kahvi antaa sen mokkapalojen maun. Eli ei ne kyllä sitten enää ole MOKKApaloja, vaikka varmasti muuten ihan hyvänmakuisia.
Nyt on varmaan mokkapalojen uusi tuleminen!
Mä olen vähän samoilla linjoilla edellisten kanssa. Mitä jos laittaisit vaan vaaleanpunaisia nonparelleja kuorrutuksen päälle? Tai sit koristelisit ne palat vaaleanpunaisella korrutuksella sen mokkakuorrutteen lisäksi (tekisit jotain koukeroita tai nimikirjaimet tms.)?
Netistä löytyy monia ohjeita, joissa kuorrute on tehty juuri tuolla mansikanmakuisella tomusokerilla. Itsekin olen niin tehnyt ja hyviä tuli. Eihän ne silloin ole varsinaisia mokkapaloja, mutta leivoksia kuitenkin. Omasta mielestä normaalit mokkapalat ovat parempia, tuo mansikanmakuinen tomusokeri on todella makeaa. Mutta ihanan vaaleanpunaisia niistä tuli, tee siis ihmeessä! :)
semmoisia hiukan isompia, vaaleanpunaisia, sydämenmallisia nonparelleja!
ja laita siihen mansikkakuorrute. Päälle vaikka kookoshiutaleita. Ei tule sekamelskaa.
sehän kuorrutehan on just SE JUTTU niissä mokkapaloissa!
Tee jotain muuta vaaleanpunaista tai koristele ne mokkapalat vaaleanpunaisella