Aikuisten "yökyläily" ja pukeutuminen.
Jos teillä on vieraita tai itse olette kyläilemässä ja yötä, miten pukeudutte? Olen vaivaantunut, kun meillä yksi usein käyvä miehen ystävä herää aamulla, hipsii ympäri asuntoa minipienissä alkkareissan. Istuu aamupalapöytään muina miehinä tuossa "asussa", makailee sohvalla jalat levällään jne. Mielestäni tuo on ällöä! En viitsi sanoa mitään, nyhväke kun olen. Eikö kylässä pitäisi kuitenkin vieraan itsekin tajuta vähän jotain säällisyyttä?!
Kommentit (9)
mutta eipä tulisi pieneen mieleenikään tehdä samoin kylässä! Kylään otan aina yöpaidan, ja aamiaiselle mennessä olen pukeutunut jo päivävaatteisiin ja kerännyt yökimpsuni pois.
Ihme hemmo tuo miehesi kaveri, sivistymätön ja huonotapainen. Miksi hän sitä paitsi on teillä "usein" yötä? Mielestäni voisit hyvin sanoa hänelle, että meillä on tavattu pukea vaatteet päälle ruokapöytään tullessa, ei siellä kukaan kalsarisillaan istu.
Kyllä meillä päin on tapana aamupalapöytään jo olla pukeutunut jos yökyläilystä on kyse. Tai ainakin joku aamutakki tms. päällä.
Voisko ap harkita jonkun kevyen aamutakin hommaamista vieraskäyttöön? Musta olis epämukavaa tuollainen moukka vieras kalsarihemmo omassa kodissa..
Ei ole tapana yökyläillä sitä varten on hotellit.
Kyllä köyhää on elämä kun rahaa on riittävästi.
Jos ei koskaan ole tarvetta yökyläillä.
sitä varten on hotellit.
Sen voi ojentaa vieraalle samalla kuin pyyhkeet yms. tai laittaa pedatulle sängylle. Ellei muuten tajua laittaa ylleen niin voi sanoa että laitapa tuo niin näytät puetummalta.
oli meillä kerran yötä, olivat illalla käyneet ravintolassa ja tietysti naukkailleet miestä vahvempaa. Aamulla heräsin ja menin kahvia keittämään. Vieras nukkui krapulassa sohvalla, toinen jalka nostettuna sohvan selkänojan päälle ja toinen jalka roikkui sohvan reunan yli. No ei siinä muuten mutta miehellä jalassa pelkät bokserit ja nekin kriittisistä paikoista pahasti rikki. Olipa "mukava" katsella telkkaria ja yrittää juoda aamukahvia kun näet toisen karvaiset pallit ja vehkeen muutaman metrin päässä.
Kunhan vieras siitä sohvalta heräili, ei hävennyt yhtään. Niissä vaatteissa hipsutteli puolille päivin. Onneksi en ihan herkkähipiäinen ole, mutta silloin teki mieli sanoa että jospa pistäisit vähän enemmän vaatetta päälle...
Jos ei koskaan ole tarvetta yökyläillä.
sitä varten on hotellit.
miksei voisi kyläillä, vaikka viettäisikin yön hotellissa? Ei hotellissa yöpyminen välttämättä tarkoita sitä, että rahaa on kuin roskaa eikä myöskään sitä, ettei olisi ystäviä.
Tyypillistä av-tyyliä taas..
Itse joskus kun olen kaverillani yötä (tai meillä on joku ollut yötä) niin ei me nyt ihan niin "vapautuneesti" pukeuduta, kuin normaalisti.
Kyllä pitäisi sen verran ymmärtää, että jotain rajaa on oltava.