Mitä mieltä 4 v. 3 kk harrastuksista?
Käy tarhassa kello 8-12 arkisin.
Maanantaisin kello 15-16 jumppa.
Tiistaisin kello 16-17 laulutunti.
Keskiviikkoisin kello 17-18:30 englanninkurssi.
Perjantaisin kello 16-17:30 tanssia.
Kommentit (7)
aika suorituskeskeiseltä touhulta, anteeksi vaan.
omillani ei taas ole harrastuksia kuin mitä nyt äidin kanssa tekee, uintia ja metsässä kävelyä sun muuta. Ei mitään tuollaista kuin naapurin tytöllä.
Tuolle lapselle on järjestetty harrastuksia että vanhemmat voivat olla töissä firmassaan, tytön harrastukset on siinä vieressä, hakevat sieltä sitten kun harrastukset loppuu ja lapsi saa puuhastella firmassa omassa huoneessaan. Viikonloput ollaan kanssa firmassa ja silloin ei ole harrastuksia, samoin torstaisin, ei mitään ja lapsi on firmahuoneessaan.
Kotona ollaan vaan iltaisin kello 21 jälkeen.
t. ap
että lapsella on tekemistä? Itse lopetimme juuri 4v täyttäneen lapsen 2 harrastusta, koska hän ei halunnut niihin mennä - ilmeisesti ne tuntuivat liian vaativilta. Nyt jäljellä vain jumppa kerran viikossa ja se on näyttää hänelle riittävän.
Meillä on myös 7v lapsi, jolla on 4 eri harrastusta - mutta näitä on nyt putoamassa tod. näk. yksi, koska ei halua siellä enää käydä - enkä aio häntä siihen pakottaa.
kun tylsistyä vanhempien työpaikalla
En tiedä onko tämä tyttö sitten tottunut että on koko aja virikettä. Hän on ollut meidän kanssa äitinsä kera joskus leikkipuistossa ja aika pian pyytää päästä kotiin :/
Tai jos on ollut meillä leikkimässä, äiti mukana, niin aika pian tulee lastenhuoneesta ja sanoo että haluaa kotiin.
Ei osaa ehkä leikkiä mielikuvitusleikkejä? Pitäisi olla ohjattua toimintaa vaan. Onko tämä ok?
Huom. ei ole minun lapseni! Haluaisin neuvoa jotenkin tätä äitiä mutta en tiedä miten tekisin sen kohteliaasti ettei ota nokkiinsa.
Minun lapsillani ei ole tuollaisia harrastuksia, ei meillä ole sellaisiin rahaakaan, tämä perhe on ihan ökyrikas. Tyttö on stailattu kuin pikku prinsessa ja asuu valtavassa talossa. Minun lapsiani taas ei saa pois leikkipuistosta tai leikistä, viihtyvät ihan noin.
t. ap
Meillä on muutaman kuukauden vanhempi lapsi, joka käy kerhossa neljä kertaa viikossa ja sen lisäksi on kolme harrastusta. Ja aina lähtee ihan mielellään mukaan.
Tuohan on ihan ideaali, jos nuo kaikki harrastukset ovat tosiaan työpaikan vieressä.
Nuo harrastukset on aika rankkoja harrastuksia.
Omapahan on asianne, jos lapsesstanne mielestänne kasvaa noin kelpo kansalainen, joka tulee pärjäämään elämässään.
Meneekö joka harrastukseensa innosta puhkuen ja tulee pois iloisena?
Mitä teette viikonloppuisin?