Kun seksiä ei saa, niin miten sen ajattelemisen saa loppumaan?
Kaikki on hyvin niin kauan, kun on kiireinen, mutta jos hetkeksi seisahtuu niin päässä pyörii vain "seksi-seksi-seksi-seksi-seksi". Millä hitolla sen saa loppumaan? Tässä pitäisi vielä kuitenkin todennäköisesti useita vuosikymmeniä olla ilman.
Kommentit (9)
Ota itseäsi niskasta kiinni - ihminen on luotu rakastamaan ja rakastelemaan silloin kun mieli tekke, eikä alistumaan toisen heittopussiksi.
Jos panettaa, niin sit pitää panna. Tarpeeksi paljon kun harrastaa yhteen soittoon, niin vähään aikaan ei vois enää vähempää kiinnostaa, ja jää aikaa muillekin asioille.
Jos panettaa, niin sit pitää panna. Tarpeeksi paljon kun harrastaa yhteen soittoon, niin vähään aikaan ei vois enää vähempää kiinnostaa, ja jää aikaa muillekin asioille.
Ja olen yksi mies kerrallaan - linjan naisia niin ei mada kuin sietää siihen asti että tämä liitto on saatettu täysin loppuun ja sitten joskus "surutyön" jälkeen voi kaivella jostain uuden parisuhteen toivoa.
nelonenko olin?
Ala syömää mielialalääkkeitä tai e-pillereitä.
Etenkin ensiksi mainuttu vie halut kokonaan.
Enkä haluaisi olla tilanteessa, jossa pitäisi ottaa selvää. Kyllä sitä parit kieltäytymiset kestää ihan ymmärtäväisesti (no vaikka vähän sapettaa... mutta pystyy vielä peittämään), mutta useampi peräkkäin pistää epäilemään toisen halua olla mun kanssa (jos ei halua mua!) sekä suoraan sanottuna vituttamaan suunnattomasti. Itselläni se seksuaalinen energia patoutuu, masturbointi auttaa hetken mutta ei sitä pois vie kuin kunnon rakastelu.
Ja itsekin olen yhden miehen naisia, mutta jos tilanne jatkuisi, niin hommautuisin hyvin äkkiä vapaaksi. Muuten musta tulee muuten vaan kenkku ihminen, siis jos en saa. Sit ei ole kellään kivaa.
Mutta onneksi on tällä saralla ahkera mies löytynyt! :)
Eikö teillä ole elämässä muuta tekemistä kuin sekstailla? Menkää vaikka zumbatunnille tai ostakaa uudet kengät.
ja tulee aina torjutuksi, luuppuu myös mielenkiinto. Eikä se helposti palaa kun miestä alkaisi taas kiinnostamaan.
Ei se onnistukaan oikeasti. Aina tulee niitä hetkiä, jolloin on pakko pysähtyä, ja sitten se sama vanha levy alkaa pyöriä päässä. Pitää vain yrittää keksiä jotain luovia ratkaisuja tilanteen helpottamiseksi...
niin vähitellen sitä alkaa ihan itsestään pitämään ikävänä ja rsyttävänä asiana. Meillä miehen kanssa liitto lopuillaan. Tänä vuonna seksi ollut yhteensä 5 kertaa, viimeksi kesäkuussa eikä enää tule olemaan. Alkaa kummasti keittää (ei siis panettamaan) esim jos näkee ennen kiihottaneita rakastelukohtauksia tv:ssä etc.