Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajatellut, että alan myymään itseäni.

Vierailija
06.10.2010 |

Saavat lapset sitten harrastaa mitä haluavat. Minä en kaupan kassana yh:na pysty kustantamaan poikani motocross harrastusta enkä tyttäreni ratsastustunteja. Lasten pitää saada se kaikki, mitä minä en koskaan ole saanut. Myyn sitten itseäni mieluumin, kuin sanon lapsille ettei ole varaa.

Ei mua haittaa jos joku käy jyystään mua puol tuntia päivässä. Riittäis, että pyytäisin 75e/kerta, niin saisin lasten harrastekulut maksettua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13v ja tarviin vauvan mut en sille isää. Joten mistä saisin näin nuorena yhden yön jutun?

Vierailija
22/24 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten eteen, jos kortsu menee rikki? Ei sen suomalaisen prostituoidun opiskelijan kirjan mukaan kovinkaan harvinaista ja sitten on kaikki paniikissa. Jälkiehkäisypillerin voi hakea, mutta entäs taudit kuten hiv?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lapsia ja mieskin asuu nii kaukana ja nähdään niin harvoin, et tuskin sais koskaan tietää.

Vierailija
24/24 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi et muute myy! jos oot perheen äiti nii et myy. sehän on kamalaa. mitä vittua sinua ja teitä vaastaajia vaivaa! voi sinua minua käy jo sääli. ei että teitä sikoja haistakaa paska. minä tässä annan nyt hyvän vastauksen. sinä hankit hyvän työn ja pyydä jotain kaveriasi hoitamaan lapsia se aika tai sitten ota heidät vähän aikaa pois harrastuksesta. et sinä omaa henkeä voi vaarantaa noin vain. ymmärrän että rakastat lapsiasi ja haluat suojella heitä mutta jos myyt itseäsi miehille nii mistä sitä tietää jos jokin kidnappaa sinut tai tekee jotain pahaa. sanon vain että sinulle ei hyvin käy jos ruvet huoraksi ja on lapsia. mitä järkeä siinä on. herää, HERÄÄ! on kamalan paljon muita vaihtoehtoja selviämään sinun tilanteesta mutta valitset vaihtoehdon jossa julkaiset vartalosi sika miehille.. häpeäisit. sanon vain että älä tee sitä, siinä kaikki. pyydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi