Mä olen ihan yllättynyt siitä miten vähän naisilla on rintsikoita!
Kommentit (19)
Rintojen koko vaihtelee raskauksien, laihtumisen, ym. seurauksena. Ei minulla ainakaan ole varaa (tai tarvettakaan) älyttömälle määrälle rintaliivejä. 3-5 riittävät aivan hyvin, eihän ne kauaa kuivukaan pesun jälkeen.
Oon köyhä, enkä haluaisi ostaa huonoja rintsikoita, hyvät taas maksaa. Mä oon paljon ilman rintsikoita, joten mun kohdalla ne ei ehkä oo niin tarpeelliset, mutta joo, haluaisin useammat rintsikat. Musta joku 10 olis sopiva määrä.
Mä olen ostanut ihan hyviä liivejä jopa marketista.
eri asia olisi kun omistaisi jotkut b70 rinnat joihin käy mitkä tahansa marketin kympin rintsit
Mistä te ostatte rintsikat kun toin kalliita ovat? Mä olen ostanut ihan hyviä liivejä jopa marketista.
eri asia olisi kun omistaisi jotkut b70 rinnat joihin käy mitkä tahansa marketin kympin rintsit
mutta olen havainnut ne marketin kympin liivit huonoiksi. Nykyään mäkin ostan liiviliikkeestä.
mutta kalliimpia niistä on vain 3 tai 4. Kaikki muut on Lindex tai Henkka, tms
En suostu ostamaan huonoja rintsikoita, mutta vähvaraisena on hankala löytää kukkarolle sopivia JA hyviä.
-70D
koska ainakaan markettirintsikoissa ne mitat ei kerro yhtään mitään. Viimeksi ostin sit yhtä hyvää mallia eri värejä, ja kappas vaan; muut värit kutistui ekassa pesussa kuppikokoa pienemmäksi. En ole saanut aikaiseksi ostaa uutta satsia. Ja synnytyksen ja raskauden aikana rinnat on muuttuneet niin nopeaa tahtia, ettei ole järkeä ostaa suurta määrää rintsikoita, jotka voi jo muutaman kuukauden jälkeen olla liian pienet tai isot.
Mä vaan jotenkin en ymmärrä, miksi rintsikoita pitäis olla monta. Eihän farkkujakaan ym. tarvita kymmentä paria, kun pesukone on keksitty.
hieman topattu toppi, hieman topatut paremmat mustat rintsikat, parit arkirintsikat (eivät istu erityisen hyvin) ja yhdet tavallaan pitsiset mustat, eli 6 sentään!
Kotona mulla ei ole koskaan mitään rintsikoita ellei ole vieraita, sukulaisten takiakaan en viitsi aina laittaa. B/C-kuppi, aika littana vaikkei roikukaan.
Mitä muita mä tarvitsisin?
Mä vaan jotenkin en ymmärrä, miksi rintsikoita pitäis olla monta. Eihän farkkujakaan ym. tarvita kymmentä paria, kun pesukone on keksitty.
että useimmat naiset vaihtaa rintsikoita useammin kuin farkkuja.
mutta olen havainnut ne marketin kympin liivit huonoiksi. Nykyään mäkin ostan liiviliikkeestä.
Mä ostan paljon Lindexiltä, oon tykästynyt niiden liiveihin. On mulla muutamat gossardit, mutta mä en taas näe mitään syytä maksaa niin paljoa liiveistä kun ne halvemmallakin saa ihan hyviä.
Minulla on vain 4 laadukkaat rintsikat sekä sporttiliivit ja ne riittää vallan hyvin.
Kotona ollessa en käytä rintsikoita lainkaan.
75-125 euroa kpl ja muutakin pitää silloin tällöin ostaa =)
Ja vain yksiä ainakin minä voin kerrallaan pitää.
rinnoilla (65H) ei ostella liivejä kuin liiviliikkeestä. Jos löydän hyvät, ostan aina kaikki rintsikat, mitä kaupassa siinä koossa on. Useimmiten niitä ei ole kuin ne yhdet tai nekin pitää tilata jostain muualta.
Jos saisin Henkka Maukalta, niin varmaan omistaisinkin useammat. Nyt on käytössä suunnilleen viidet rintsikat aina kerralla.
Aina se ei ole siis edes hinnasta kiinni. En tajua, miten ne laihat silikonitissinaiset selviää...
olen löytänyt ihan hyviä liivejä hintaan 15-20 euroa. Eikä tarvitse eri kokoisia olla koko ajan ostamassa kun en liho/laihdu jatkuvasti enkä ole koskaan ollut enkä tule olemaan raskaana.
Liivien pesu on rasittavaa puuhaa, joten mieluummin ostan useammat ja pesen kerralla useammat mutta harvemmin.
terv. toinen 70 D joka löytää liivejä vaan liiviliikkeistä ja isoista tavarataloista eikä koskaan halvimmista merkeistä :/
olen löytänyt ihan hyviä liivejä hintaan 15-20 euroa. Eikä tarvitse eri kokoisia olla koko ajan ostamassa kun en liho/laihdu jatkuvasti enkä ole koskaan ollut enkä tule olemaan raskaana.
Liivien pesu on rasittavaa puuhaa, joten mieluummin ostan useammat ja pesen kerralla useammat mutta harvemmin.
On mulla muutamat gossardit, mutta mä en taas näe mitään syytä maksaa niin paljoa liiveistä kun ne halvemmallakin saa ihan hyviä.
Minun kokoni on 80G. Näitä ei todellakaan saa yhdestäkään marketista.
ja helppo pesasta aina aamuksi puhtaiksi.