Lue keskustelun säännöt.
Elvis
14.10.2005 |
Miksi Elvis pyöri siellä Vegasissa eikä yrittäny edes päästä eroon siitä Parkerista?Ois Kunkulla ollu kysyntää Euroopassakin.Ku hää ol aika hyvä!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla