Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eila Kaisla, Varamiespalvelu tai joku muu. Mikä

Vierailija
06.10.2010 |

olisi paras?

Tarvitsisin lisätienestiä. Ihan vaikka postitusta tms.

T. kotiäiti

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin ehdottomasti lisätuloa tuntityönä.

Voin tehdä keikkaluontoisesti aina 2-3 päivää kerrallaan tai sitten pidemmänkin ajan mutta n. 4h/ päivä.

T. oravanpyörästä kotiäidiksi heittäytynyt ja sille tielle jäänyt

Vierailija
2/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietotekniikan täysin hallitseva, kielitaitoinen & muutenkin huippusupertyyppi?

Kelpaako sinne tavallinen keskiasteen koulutuksen käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö hakemukset tehdä netissä vai voiko esim. Adeccoon soittaa ja sopia haastattelun?

Onko heillä paljon lyhytkestoisia konttoritöitä?

Esim. kiiretilanteissa muutamaksi päiväksi.

ap

Vierailija
4/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä niitä pitäisi etsiä?

Vierailija
5/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko niin vähän porukkaa paikalla sunnuntai-iltapäivänä?

Vierailija
6/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista saa simppeleitä toimistotöitä. Mutta kaikissa noissa on samat ongelmat: työntekijällä ei oikeuksia, riistetään minkä ehditään, palkat on huonot, sairausloma-ajalta saa harvoin korvausta, keikkojen pituus ja saaminen vaihtelee yllättäen jne.

Kerrankin mulle kävi niin, että olin niin hyvä ja nopea työntekijä, että mulle ei riittänytkään töitä toiseksi päiväksi. Palkkaa tuli siis vain yhdeltä päivältä KOSKA EN TAJUNNUT HIDASTELLA JA LUSMUILLA.

Lisäksi on tosi nöyryyttävää aikuiselle koulutetulle ihmiselle täytellä jotain helvetin tuntilistoja ja pyydellä niihin allekirjoituksia.

En suosittele keikkahommia kuin äärimmäisessä hädässä. Ja jos TipTop on vielä pystyssä niin sinne ei missään tapauksessa!

Vierailija
7/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa palkka tullut sovitusti ja kaikki toiminut näennäisesti ok. Itse en tykännyt siitä, että eivät sitoudu työntekijöihin mitenkään. Eivät siis hanki päättyvän keikan tilalle uutta pestiä eivätkä soita perään jos jotain vapautuisikin.

EilaKaislalla palkka oli aavistuksen parempi. Molemmat vetävät välistä ison summan. Tiedän koska käsittelin molemmissa paikoissa laskuja, jotka koskivat palkkaani.

Vierailija
8/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen nyt ihan simppeliä satunnaista tuntityötä.

Hassua etteivät soita perään jos työntekijä on hyväksi havaittu.

Miten ne yritykset, joissa olet tehnyt töitä? Eivätkö voi tulevaisuudessa ottaa suoraan yhteyttä sinuun? Tulisi halvemmaksi työnantajalle ja samalla voisit saada omaa palkkaasi hilattua isommaksi. Onko näillä työnvälitysyrityksillä joku karenssiaika, ettei näin voi tehdä?

t. ap

Vierailija
9/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi tyytyväisiä he ovat olleet. Palkkakin on tullut aina ajallaan ja oikein. Poika olisi saanut vakityön firmasta, johon vmp hänet värvasi, mutta intin ja opiskelujen takia ei voinut kuitenkaan vakinaiseksi ruveta.

Vierailija
10/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne yritykset, joissa olet tehnyt töitä? Eivätkö voi tulevaisuudessa ottaa suoraan yhteyttä sinuun? Tulisi halvemmaksi työnantajalle ja samalla voisit saada omaa palkkaasi hilattua isommaksi. Onko näillä työnvälitysyrityksillä joku karenssiaika, ettei näin voi tehdä?

t. ap

hommia vaikka olen ollut hyvä, luotettava ja pidetty tekijä.

Karenssit tosiaan on. Eivätkä firmat halua palkata, riskittömämpää ottaa vuokratyöläinen, koska ei tarvitse sitoutua mitenkään eikä antaa mitään etuja. Vuokratyöläisellähän ei ole esim. lomia eikä edes firman kuntosalia saa käyttää!

Vierailija
11/16 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amway on hyvä

Vierailija
12/16 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fast Proffice on oman kokemuksen syvällä rintaäänellä aivan sieltä syväältä! Palkat tulee miten sattuu, palvelu on suoraan sanottuna vittuilua ja joka asian perään saat kysellä sekä soitella.

Monta kertaa sai kysyä työpaikan luottamusmieheltä, että miten jonkin asian pitäisi mennä ja sitten uutta soittoo Profficen naisille ja sitten vasta he uskoivat, kun kertoi puhuneensa luottamusmiehen kanssa!

Ja ottaen huomioon, että olinProfficen kautta samalla firmalla töissä melkein 3 vuotta putkeen ja sama peli oli koko jumalan ajan. Vieläkin kiukuttaa itsensä muiden puolesta, vaikka olen ollut sieltä yli vuoden poissa.

Vierailija
13/16 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka aina ajallaan ja oikein.

Tosin ainakaan täällä Pirkanmaalla ei ole tuollaisia keikkahommia paljon tarjolla. Itse olen ollut Adeccolla jo vuoden. Kolmas pidempi sijaisuus menossa. Ja nyt olisi toiveita, että tää firma mut rekrytoisi vakkariksi.

Vierailija
14/16 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei mene sopimusten mukaan ja palkkaa saa lyhyistä pätkistä odotella turhan kauan.

Vierailija
15/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taloushallinnon assistentin nimikkeellä (työtehtävät kyllä jotain ihan muuta). Palkka 1700€/kk toisessa paikassa ja toisessa 2000€/kk.

Molemmat firmat laskuttivat minusta suunnilleen tonnin enemmän kuin maksoivat palkkaa.

Karenssia ei voi vaatia, ellei maksa karenssiajalta palkkaa.

Minusta oli tosi outoa, ettei kumpikaan näistä vuokrafirmoista soitellut perään ja tarjonnut muuta duunia. Olin todella monipuolinen ja hyvä työntekijä.

Molemmissa mulla oli tietynmittainen työpätkä. Enempää ei valitettavasti ollut mahdollista tehdä, vaikka olisin halunnut. Yritykset joihin työllistyin olivat osittain YT-neukkareiden alla ja vapautuvia työtehtäviä tarjottiin tietenkin yritysten vakkarihenkilökunnalle.

Haen nyt ihan simppeliä satunnaista tuntityötä.

t. ap

Vierailija
16/16 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa työpätkä oli 6kk, jonka päätteeksi otin lomat rahana.

Toisessa työpätkä oli reilun äitiysloman mittainen oliskohan ollut 1v5kk tai jotain sinne päin. Silloin pidin kyllä välissä pari viikkoa lomaa ja otin loput rahana.

Molemmissa paikoissa sain osallistua yritysten työntekijöilleen järjestämiin juhliin ja aktiviteetteihin. Liikuntaedut ja kuntosalit koskivat myös mua.

-17

Vuokratyöläisellähän ei ole esim. lomia eikä edes firman kuntosalia saa käyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme