Mitä mieltä olet äidistä, joka jättää 1,5v ikäisen erossa
Kommentit (15)
En jaksa tuollaisia pohtia yhtään enempää, asia kun ei edes kuulu mulle mitenkään.
onneksi edes tajunnut sen verran että lapsen on parempi olla mahdollisimman vähän hänen kanssaan.
Voi olla, että lapsi on läheisempi isänsä kanssa ja ehkä parempi niinjos äiti ei lasta halua.
Miehethän tekevät tuota jatkuvasti eikä kukaan ihmettele.
Lapsella oli hyvä hoitopaikka kodin lähellä ja isovanhemmat.
Minä muutin omaan kotiin koska ajattelin lapsenparasta. Lapsi on jo melkein aikuinen. Tasapainoinen ja onnellinen. Tein oikean ratkasun.
Samaa ihmettelisin miehenkin kohdalla.
Moni mies haluaa lapsen enemmän itselleen kuin saakaan. Toisekseen, miten sellaista voi jättää, jota ei tavallaan olekaan, eli isät ovat töissä ja äidit hoitavat lasta kotona, isän elämä ei juurikaan muutu näin ollen... :D
sulla on todellakin erilainen tuttavapiiri kuin minulla...
se ole jokaisen oma ratkaisu.
Joskus voi vaan olla parempi niin päin?
Mitens ne vanhemmat jotka jättävät lapsen isovanhemmille ja lähtee menee?
Siis ilman että eroo tai muuta sellaista.
varmasti äidille raskas ratkaisu, mutta tilanne on varmasti sellainen että äiti ajattelee lapsen parasta. Huonoksi äidiksi en todellakaan lähtisi tuomitsemaan, mutta lapsen ja äidin suhde kärsii varmasti jos vain joka toinen viikonloppu näkee, koska lapsi on todella pieni vielä. nämä ero ratkaisut on aina perhekohtaisia ja eipä niihin sen enempää jaksa alkaa jeesustelemaan.
varmasti äidille raskas ratkaisu, mutta tilanne on varmasti sellainen että äiti ajattelee lapsen parasta. Huonoksi äidiksi en todellakaan lähtisi tuomitsemaan, mutta lapsen ja äidin suhde kärsii varmasti jos vain joka toinen viikonloppu näkee, koska lapsi on todella pieni vielä. nämä ero ratkaisut on aina perhekohtaisia ja eipä niihin sen enempää jaksa alkaa jeesustelemaan.
kompsista.
Mutta sitten kun jäävät äidille niin ok.Kyllä mun mielestä surullista kumminkin päin että 4pvää kuukaudessa riittää nähdä omaa lastaan/lapsiaan.Näin myös meillä eron kohdalla kävi,en kyllä itse pystyisi olemaan niin paljon lapsista erossa,mutta tätä tapausta en tunne ja luultavasti siis lapselle parempi että jää isälleen
Monesti naiset ovat tunne-elämältään hieman epätasapainoisia, etenkin eron jälkeen.
Mies taas hoitaa kaiken ja kolaa pihankin vaikka olisi pakkasta ja tyrskyä. Nainen usein salaa ja eikä ole sinut elämänsä kanssa.
Nainen kokee olevansa ikuisesti vain pala miestä, kimpale kylkiluuta.
Moni mies haluaa lapsen enemmän itselleen kuin saakaan. Toisekseen, miten sellaista voi jättää, jota ei tavallaan olekaan, eli isät ovat töissä ja äidit hoitavat lasta kotona, isän elämä ei juurikaan muutu näin ollen... :D
Minun lasteni isä oli hoitovapaalla ja hoiti iltaisin lapset töiden jälkeen, viettää myös mieleellään viikonloppuja heidän kanssaan kun haluan mennä mökille yksin. Eivät kaikki miehet ole kusipäitä lapsilleen.
se päätös, joka todennäköisesti on lapsen kannalta paras vaihtoehto.