Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain eilen lastani pk:sta ja siellä oli yksi isä hakemassa omaansa.

Vierailija
06.10.2010 |

Kyykisteli siellä eteisessä ja sen persvako näkyi!! Miten aikuinen ihminen voi lähteä ihmisten ilmoille housut puoliperseessä?? Hyi ällötys mikä ukko!

Sääliksi kävi sitä lasta kun tuommoisen isän on "saanut".

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse lähden töihin niin mies hakee lapset joka töinen päivä.

Varmaan pyörryt jos jotakin näet:)

Mies ei kuitenkaan halua mattinykäs-housuja jalkaan;)

Vierailija
2/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pienet olisi murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haki lapsenkin hoidosta.

Vierailija
4/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaks totta?

Vierailija
5/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

akkoja yleisillä paikoilla liikkuu esim. kaupat,leikkipuistot ym. kyllä niilläkin nykyään pervaot vilkkuu niissä ihanissa muotivaatteissaan.

Vierailija
6/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin muutama kuukausi sitten yhden äidin Stadiumissa solmimassa lapsensa kengännauhoja ja persvako näkyi, oli vähän turhan matalat farkut kyykistelemiseen. Ei nätti näky sekään.

Vierailija
7/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että housuille nyt vaan käy välillä näin. Olen kyllä sanonut asiasta, etenkin kun on duunissa, jossa ihmisillä on satojen eurojen puvut päällä... mutta minkäs tekee.

Isänä kyllä on sitten paras, mitä minä olen tavannut. Viettää nimenomaan laatuaikaa lastensa kanssa, laittaa ruuat, hoitaa rahaa kotiin, on huumorintajuinen, kärsivällinen... pukeutuminen on vaan katastrofaalista. IT-alan ihmisillä on nuo vaatteet vähän sivuseikkana...

Kyykisteli siellä eteisessä ja sen persvako näkyi!! Miten aikuinen ihminen voi lähteä ihmisten ilmoille housut puoliperseessä?? Hyi ällötys mikä ukko! Sääliksi kävi sitä lasta kun tuommoisen isän on "saanut".

Vierailija
8/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen verran pitäisi ulkonäköään katsoa ennen lähtöä että tietyt alueet pysyvät piilossa!

Jos minun mieheni alkaisi vilautella persettää yleisillä paikoilla, niin ei olis kauan minun mieheni.

ap

Vierailija
9/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni suhteen ja satunnainen vaon näkyminen kyykistyessä ei ole yksi niistä. MIehen pitää olla huumorintajuinen, hirmuisen älykäs, hyvätuloinen, luova, hyvä isä, kärsivällinen, hyvännäköinen riittävissä määrin... en viitsi jättää tuon persevaon näkymisen takia. ONKO PAKKO!??

Kyllähän sen verran pitäisi ulkonäköään katsoa ennen lähtöä että tietyt alueet pysyvät piilossa! Jos minun mieheni alkaisi vilautella persettää yleisillä paikoilla, niin ei olis kauan minun mieheni. ap

Vierailija
10/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla hoppareilla näkyy kalsaritkin

Vierailija
11/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni suhteen ja satunnainen vaon näkyminen kyykistyessä ei ole yksi niistä. MIehen pitää olla huumorintajuinen, hirmuisen älykäs, hyvätuloinen, luova, hyvä isä, kärsivällinen, hyvännäköinen riittävissä määrin... en viitsi jättää tuon persevaon näkymisen takia. ONKO PAKKO!??

Kyllähän sen verran pitäisi ulkonäköään katsoa ennen lähtöä että tietyt alueet pysyvät piilossa! Jos minun mieheni alkaisi vilautella persettää yleisillä paikoilla, niin ei olis kauan minun mieheni. ap

Vierailija
12/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, että mihin avioliittomme kaatui!

Vierailija
13/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissäni on yksi tuollainen mies, persvako näkyy aina kun vähänkin kyykistyy. En ymmärrä miksi ei voi ostaa sellaisia housuja, jotka olisi sopivat?

Vai eikö ne itse tiedä persvakonsa näkyvän? Koska luulisi, ettei kukaan haluaisi tietentahtoen esitellä peräänsä.

Vierailija
14/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten, että mihin avioliittomme kaatui!

Tosin eiköhän he itsekin näe/tule näkemään miten isänsä housuja pitää...

Vierailija
15/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettaasti aiheuttaa sen, vaikka hän miten nostelisi. Paitapuseron helma on yleensä kuitenkin kohtuu lyhyt, jos kumartuu. On se tietysti sitäkin, että se pukeutuminen ei juuri kiinnosta, eikä tajua sitä, että miten hirvittävää se on joidenkin av-mammojen mielestä...

Minun tuttavapiirissäni on yksi tuollainen mies, persvako näkyy aina kun vähänkin kyykistyy. En ymmärrä miksi ei voi ostaa sellaisia housuja, jotka olisi sopivat? Vai eikö ne itse tiedä persvakonsa näkyvän? Koska luulisi, ettei kukaan haluaisi tietentahtoen esitellä peräänsä.

Vierailija
16/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettaasti aiheuttaa sen, vaikka hän miten nostelisi. Paitapuseron helma on yleensä kuitenkin kohtuu lyhyt, jos kumartuu. On se tietysti sitäkin, että se pukeutuminen ei juuri kiinnosta, eikä tajua sitä, että miten hirvittävää se on joidenkin av-mammojen mielestä...

Kun te olette yhdessä liikkeellä, eikö sinua yhtään hävetä, tai edes nolostuta kun miehesi esittelee persvakoaan?

Vierailija
17/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläs taitaa olla joku ruipeloperse ja Matti Nykäs -farkut.

Vierailija
18/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläs taitaa olla joku ruipeloperse ja Matti Nykäs -farkut.

Niin eihän sitä välimuotoa olekaan missään asiassa, ainakaan av-mammojen mielestä. Housut on joko kainanloissa tai sitten esitellään paljasta perää.

18

Vierailija
19/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia, että housut kerta kaikkiaan asettuvat niin että putkimiehen pyöräteline paistaa. Onhan niitä täysin persseettömiäkin ihmisiä. Katsokaa vaikka teinipoikien lökäfarkkujen takataskuja, ne ovat persuksen paikalla ja siitä alaspäin on vain tikkujalat.

Vierailija
20/62 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks on pakko tuijotella toisten persvakoja?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme