Vauvakuvaamoista: taidekuvaus.com
Onko kellään kokemusta Kaivarissa olevasta kuvaamosta Taidekuvaus.com?
Tai sitten suositella hyvää paikkaa missä kuvauttaa vauva+sisarus?
Kommentit (4)
Onko kellään kokemusta Kaivarissa olevasta kuvaamosta Taidekuvaus.com?
Tai sitten suositella hyvää paikkaa missä kuvauttaa vauva+sisarus?
Olimme kahden lapsen kanssa kuvauttavina. Paikka oli aiva ihana, kuvaaja oli varannut meihin aikaa. Lapset olivat vähän villejä, mutta kuvaajalla riitti kärsivällisyys, vaikka aikaa meni paljon. Kuviakin tuli muutama sata valittavaksi, joten todellisia helmiä oli kuin olikin joukossa riittavasti. Studiossa oli myös paljon erilaista rekvisiittaa valittavana. Me olemme tosi tyytyväisiä vesseleittemme kuviin.
Täältä löytyy paljon keskustelua taidekuvaus.comin sivuista ja siitä, miten nettisivuilla olevat kuvat on varastettu ihan muualta:
http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,38009.0.html
Ja minusta tuo vastaus tähän alkuperäiseen kysymykseen näyttää turhan paljon firman omalta mainokselta.. Voin olla väärässä mutta sanavalintoja myöten on samaa tekstiä.
Joka tapauksessa valokuvaamon omilla nettisivuilla pitäisi olla vain ko. kuvaamossa itse otettuja kuvia!
Mut kyllä mie olen ihan mie, enkä puhu firman piikkiin. Harmi, etten voinutkaan kertoa, miten tyytyväinen olin. Yritin vastata kysymykseen, mut
kaikkea hyvää sinulle;))
Olimme kahden lapsen kanssa kuvauttavina. Paikka oli aiva ihana, kuvaaja oli varannut meihin aikaa. Lapset olivat vähän villejä, mutta kuvaajalla riitti kärsivällisyys, vaikka aikaa meni paljon. Kuviakin tuli muutama sata valittavaksi, joten todellisia helmiä oli kuin olikin joukossa riittavasti. Studiossa oli myös paljon erilaista rekvisiittaa valittavana. Me olemme tosi tyytyväisiä vesseleittemme kuviin.