oletko käyttänyt sairaalassa omia vaatteita
Eli oletko siis käyttänyt omia vaatteita synnytyksen jälkeen sairaalassa vai niitä sairaalan vaatteita?
Kommentit (27)
14 :) muutama viikko vielä pitäisi pysyä kasassa mutta kun ensimmäistä olen menossa synnyttämään niin tämä "hössötys" synnytyksestä on aikamoista :D -ap
Sitähän se, ymmärrettävästi. :) -14
Viime heinäkuussa ulkona olikin 30astetta lämmintä ja sisällä enemmän joten ei tehny ees mieli pukea omia päälle.Sairaalavaatteissakin ahdisti.Omia alusvaatteitakin oli mukana turhaan.Ne verkkohousut oli tosi kivoja jo vuodonkin kannalta kun heitin kylmästi joka vessareissun jälkeen roskiin.Eipä semmosta "juhlaa" oo kotioloissa =)
Hiki siellä virtas kaikilta,äideillä vaik yöpaita ja miehet kulki ilman paitaa.Sairaalatossut ei menny mulle jalkaan turvotuksen takia eli omat oli.
Viime heinäkuussa ulkona olikin 30astetta lämmintä ja sisällä enemmän joten ei tehny ees mieli pukea omia päälle.Sairaalavaatteissakin ahdisti.Omia alusvaatteitakin oli mukana turhaan.Ne verkkohousut oli tosi kivoja jo vuodonkin kannalta kun heitin kylmästi joka vessareissun jälkeen roskiin.Eipä semmosta "juhlaa" oo kotioloissa =)
Hiki siellä virtas kaikilta,äideillä vain yöpaita ja miehet kulki ilman paitaa.Sairaalatossut ei menny mulle jalkaan turvotuksen takia eli omat oli.
kuin pitkähihaisia ja sisällä oli ehkä 30 astetta lämmintä
Sitä jälkivuotoa tosiaan tuli niin mahdottomasti, että jatkuvasti sai olla kolttua vaihtamassa. Lisäksi toisen synnytyksen jälkeen iski joku hormoonimyrsky ja hikoilin ihan järkyttävästi! Kun vaihdoin puhtaan koltun, niin viisi minuuttia max, kun sekin oli jo ihan litimärkä. Toisen vauvan kanssa myös oltiin viikko sairaalassa keltaisuuden takia, että olisi saanut jo olla jätesäkillinen niitä omia vaatteita mukana.
Ensimmäisenä päivän oli runsaampaa, mutta sitten väheni.
Mulla oli omat sukat, alushousut ja pyjamahousut sekä muutama hihaton paita.
Tiesin jo että en pysty imettämään niin imetysliiveillä jne ei ollut mitään väliä.
Ja itselläni oli hyvä ostos ne libressen paksut yösiteet. Oli paaaaaaljon mukavammat housuissa kuin ne sairaalan lärpäkkeet, jotka ei edes pysyneet paikoillaan..
vaatteet sotkeutui jatkuvasti. Myöskään vaadittavat kaksi (yhtäaikaa) synnärin jättisidettä ei todellakaan olis mahtuneet omiin pikkuhousuihini. Ja olisi ollut törkeän näköinen verkkareissakin.