Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde kriisistä uuteen alkuun?

Vierailija
05.10.2010 |

Onko suhteesi ajautunut vakavaan kriisiin, esimerkikis uskottomuuden, riipuuksien, identiteettikriisin, puhumattomuuden tms takia. Oletteko päässeet asian yli ja pystyneet rakentaamaan suhteenne uudelleen? Jopa paremmaksi? Miten se tapahtui ja kauanko prosessi kesti?

Kokemuksia..? :)

Me asumme jo erillämme, mutta olemme tekemisissä. Mies oli se joka lähti, mutta käy luonani parin päivän välein. Meillä on helliä hetkiä ja molemminpuolinen ikävä on havaittavissa. Olen tehnyt selväksi, että hän on tervetullut takaisin pysyvästi, jos haluaa. Muuten olen jättänyt hänet rauhaan, että saa selvitellä tunteitaan ja ajatuksiaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/3 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan omissa asunnoissa, lähentymistä on jo ollut paljon, mutta silti tekee hyvää pitää vielä etäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan omissa asunnoissa, lähentymistä on jo ollut paljon, mutta silti tekee hyvää pitää vielä etäisyyttä.

Yritän suhtautua tähän ikäänkuin uutena suhteena. Eli ei olla kaiveltua entisiä, eiväthän ne jankuttamalla muuksi muutu. Mukava huomata, että toinen kaipaa. Mies "sisustaa" omaa asuntoaan, mikä vähän satuttaa, mutta ei ole siirtanyt edes osoitettaan sinne, vaan posti tulee tänne minun luo. Mielestäni sekin on vähän sen merkki, että ei ole ottanut mitään lopullista lähtöä. Tämä tuntuu hyvältä, meillä menee ehkä paremmin kuin yhdessä asuen ja on tämä eroakin parempi vaihtoehto, tällainen tapailu :) Oletteko asuneet pitkään erillään? AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme