G. Mitä haluaisit sanoa exäsi nyxälle?
Minä sanoisin:
Hyvä K, tiedän kyllä mitä olet minusta puhunut. Ihmettelen mistä olet näitä juttuja "oppinut" minusta tietämään? Emmehän ole koskaan tavanneet kasvokkain, aloit seurustelemaan exäni kanssa puoli vuotta sen jälkeen kun minä olin hänet jättänyt. Oletko katkera ja mustasukkainen? Taidat tietää itsekin että exäni olisi jättänyt sinut ja tullut juoksulla luokseni jos vaan olisin hänet takaisin kelpuuttanut. Vai oletko kuunnellut exäni juttuja? Älä viiti, tiedät itsekin että suurin osa hänen jutuistaan voi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta saman tien ulos.
Ps. Saatko useinkin maistaa ukon nyrkkiä?
Kommentit (34)
ja olet onnellinen sellaisena kuin sinä olet :). Mun ex tuli ulos kaapista vuosi meijän eron jälkeen... Ja kyllä mä välillä sitä epäilinkin, yks syy joka johti eroon
Eksäni nykyinen, levitteli minusta juttuja noin vuosi sitten, ei tuntenut mua mitenkään silti arvosteli, että millanen äiti musta tulee jne.
Niina N:lle Ylivieskaan: hyvä äiti minusta tuli, kertakaikkiaan. hyvin olen jaksanut lapseni kanssa, vaikka jarkkoa en halunnutkaan. jos minä olen rakkauden tähden eksäni jättänyt, minusta se ei ole paha asia, miksi minun olisi pitänyt jatkaa rakkaudettomassa suhteessa ja hylätä elämäni mies, kerran se nyt vain sattui luokseni silloin tulemaan kun vielä miehesi kanssa seurustelin. joskus sitä vain rakastuu vaikka on varattu, siinä ei ole mitään pahaa.
koita nauttia niistää 72 sekunnin panoista, minä en niistä saanut mitään. koitsa jaksaa se, ettet saa jutella kenellekään baareissa, etkä edes vessassa käydä. muista tyhjentää sivuhistoriat niin ei tuu riitoja.
turhaan olet mulle mustis, jarkkoa en takas ottas.
että olisi, jättäisi mun, mun uuden miehen ja elämäni rauhaan. nyt tekee kaikkensa saadakseen mun elämäni päin helvettiä.
Ei olla nähty pitkään aikaan. Ex ja exän nykyinen on esikoisen kummeja.
Kunnon suhdetta et tuon ikuisen kakskymppisen kanssa saa. Varaudu kovaan pettymykseen ja pettämiseen.
tekee sen toistekin. En toivo teille mitään hyvää.
toimit "äitinä" pojalleni niinä viikonloppuina, kun poika tapaa isäänsä ja pidät pojastani hyvää huolta"
ihan kohteliaasti että terve, mitäpäs teille nykyään kuuluu ja vaihtaisin muutaman ystävällisen sanan ja sanoisin terveisiä exälle.
(Arvaatte varmaan, kumpi oli jätetty osapuoli...?)
Ikävää, ettei sinulla ollut onni tehdä parempaa valintaa, ja että olet joutunut kokemaan niin paljon pahaa miehesi taholta. Toivon, että sinulla riittää kykyä antaa lapsillesi mahdollisimman normaali varhaislapsuus puolisosi petollisuudesta, mt-ongelmista, vallanhalusta ja henkisestä väkivallasta huolimatta. Olen osaltani edesauttanut joutumistasi tuohon hirvittävään ansaan (olla lasten kautta sidottu huonoon ihmiseen) auttamalla puolisosi alkuun hänen parisuhdesekoilujensa pateettisella polulla. Tekisin sen tekemättömäksi, jos voisin, vaikka en olekaan tilanteeseesi millään lailla syyllinen.
Eipä mulla oikein muuta asiaa ois
Ei kai sulle käynyt samalla tavalla kuin minulle: otit sen jonka ensimmäisenä sait? Tuskin uskoisit mua, jos sanoisin, että se mies lähtee kenen tahansa matkaan. Sekin kun pelkää jäävänsä elämässään yksin. Keskusteletteko koskaan suhteenne tilasta? Onko teillä kummallakin yhteinen mielikuva siitä, että missä mennään ja mihin mennään? Ei mua muuten tämä asia kiinnostaisi kyllä yhtään, mutta kun pidän sinusta tosi paljon. Niin sillä vaan toivoisin, että eläisit elämäsi sellaisen ihmisen vierellä, joka arvostaa sinua ihan oikeasti.
Pitää huolta, hemmottelee, ei petä eikä jätä. :) Ei vain ollut minulle sopiva...
voi, onpas negatiivisia viestejä. Itse haluaisin sanoa exäni nykyiselle jotain tähän tyyliin: "Onnea, olet saanut ihanan miehen. Onnea teidän perhe-elämään nyt ja tulevaisuudessa. Olisi kiva oppia sinut tuntemaan, koska olen kuullut sinusta paljon hyvää"
Toivon exälleni pelkkää hyvää, olemme edelleen ystäviä, kumpikin tahoillamme naimisissa ja lapsiakin on.