Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä FB:ssä näkee profiilissaan vieraillut!

Vierailija
05.10.2010 |

Tästä on ollut paljon spekulaatioita esim. suomi24 tietokonepalstoilla. Moni on saanut sinne kaveriehdotuksiin ihan vieraita tyyppejä, jotka todennäköisesti tulleet sinne profiilia kurkkimalla. Samoin joku kertoi että oli juuri tutkinut jonkun kaverinsa kuvia, niin tämä oli heti sen jälkeen lopettanut fb-kaveruuden.

Itsellekin on käynyt kerran niin, että tutkailin yhden ei-kaverin profiilia, niin seuraavana päivänä kyseisen henkilön sisko (jonka kanssa ei olla vuosiin oltu tekemisissä) soitti minulle kuulumisia. Epäilin, että oli käynyt niin että tämä kyseinen henkilö jostain nähnyt minun käyneen profiilissaan ja kertonut siskolleen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut ihmiset vaahtoaa "facebookstalkkereista". Siis eikö siellä just sen takia olla kavereita, että kaverit saa käydä katsomassa toisten profiileja ja päivityksiä? Vaiko pitääkö vaan olla kavereita, mutta pysytellä visusti omilla sivuillaan??

Miten musta tuntuu, että joillakin hysteerikoilla on feissarin tarkoitus ihan täysin hukassa.

Huokaus.

Ja tiedoksi vaan kyseisille ihmisille, mua ei pätkääkään haittaa jos te blokkaatte mut kavereistanne siksi että mä

a)en kommentoi jokaiseen päivitykseenne

b)en päivitä omaa statustani säännöllisesti tai

c)käyn joskus katsomassa omaa profiilianne

Vierailija
22/24 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä perusteella hakukentäb ei kaverit tulevat?? ne vaihtavat ikään kuin järjestystä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikron kautta ei sähköhellan.

Vierailija
24/24 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa katsoa toisten profiilia? Mustakin on aika hysteerista sellaista miettiä. Kannattaa lopettaa FB:n käyttö, jos ahdistaa toiset siellä. Ja miksi joku laittaisi kuvia, jos kaverit niitä ei saa katsoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi