Pissasuoja aikuisen sänkyyn.
Pitääkö pul-kangas isotkin määrät nestettä vai laitanko laidasta laitaan muovitettua froteeta?
Kommentit (14)
sairas arvokkkuutensa säilyttänyt aikuinen joka välillä pissaa sänkyyn ja haluaa ihan itse hoitaa asian, minä lupasin ommella suojuksen. Että ihan asiallisia vastauksia kiitos.
Niitä on ihan semmoisia kertakäyttöisiä kroonikkosuojuksia olemassa, saa terveyskeskuksen hoitotarvikejakelusta. Laita vaikka lakanan alle patjan suojaksi.
aina kun ovat vatsataudissa. Niissä on valmiina kumilenkitkin, jotka pitää sitä edes jotenkin paikoillaan.
Hän ei ole vanhus ja hänellä on myös seksielämää eli siellä sängyssä nukkuu usein rakastettu joten suoja pitää olla laidasta laitaan.
kuin vaihtaa petivaatteet koko sänkyyn ja kastella petikaverikin samalla?
muovitettua froteeta? Itse en käyttäisi PUL:ia, koska se on liukkaampaa, pysyy huonommin paikoillaan, kuin muovitettu frotee. Molemmat kestää kuitenkin 60c pesun. Laittaisin muovitetun froteen lakanan alle laidasta laitaan ja vielä jonkun ison froteepyyhkeen päälle ennen lakanaa, niin imee pissat eikä sänky lainehtisi. Ja kumpikaan noista vaihtoehdoista ei tarvii ompelua/huolittelua.
muovitettua froteeta? Itse en käyttäisi PUL:ia, koska se on liukkaampaa, pysyy huonommin paikoillaan, kuin muovitettu frotee. Molemmat kestää kuitenkin 60c pesun. Laittaisin muovitetun froteen lakanan alle laidasta laitaan ja vielä jonkun ison froteepyyhkeen päälle ennen lakanaa, niin imee pissat eikä sänky lainehtisi. Ja kumpikaan noista vaihtoehdoista ei tarvii ompelua/huolittelua.
Ajattelin ommella siihen liepeet niin ei tarvitse kuin vetää runkosängyn päälle, käytän siis muovitettua froteeta, päällä on kuitenkin ohut pestävä petari joka imee suurimman osan.
että ei muista laittaa sitä vaippaa juuri silloin kun vahinko sattuu. Normaalisti ei pissaa.
että ei muista laittaa sitä vaippaa juuri silloin kun vahinko sattuu. Normaalisti ei pissaa.
sellainen firma kuin Vormu valmistaa tilauksestakin kaikenmaailman suojia sänkyihin.
jostakin sellasta froteekangasta oleva norsuvaippa.
Olisi sellanen stringityyppinen takaa ja edessä olisi vain kuonokoppa jonka voi vaihtaa. joko kestovaippa tai kertavaippa.
olen ostanut ainakin parisänkyyn sellaisen kokonaisen muovitetun froteen, jonka sai laitojen ympäri.
sairas arvokkkuutensa säilyttänyt aikuinen joka välillä pissaa sänkyyn ja haluaa ihan itse hoitaa asian, minä lupasin ommella suojuksen. Että ihan asiallisia vastauksia kiitos.