Onko nämä liitoskipuja?
Mulla on alaselkä tuolta ihan ristiselän alapuoleleta kipeä. Samoin lonkat kipeät. Säteilee vähän ihan häpyluun päälle alamahaan ja sängystä nousu sekä sängyssä kääntyminen on välillä tosi kipeää. Kipu säteilee myös ajoittain etureisiin.
Mua kyllä supisteleekin kivuttomasti eli kumpaa vaivaa tämä on? Lääkärissä oli muuten kaikki ok muutama viikko sitten, uusi aika on parin viikon kuluttua.
Kommentit (7)
Ja joo, supistelut kuuluu näille viikoille. :)
Kumpikaan vaiva ei taida tästä enää helpottaa, pahentua vaan.
ap
Selkeästi siis rasituksessa on. Viimeksi kun asia tarkastetiin 3 viikkoa sitten, oli kaikki ok, mutta tosiaan supistuksia tullut sen jälkeenkin koko ajan. Jos ei muutoksia kohdunsuulla, pitääkö siltikin olla urheasti töissä vaikka kuinka pingottaisi koko työpäivän ajan?
Jos muutoksia taas on, asiahan on sillä selvä ja saikkua varmaan tulee.
ap
Mulla on nyt useana aamuna ollut hurjan kivuliasta päästä sängystä ylös. Kipua on lonkissa ja ihan alaselässä. Kipu säteilee alas reisiin kunnes hetken ylhäällä oltua vähän helpottaa, edes. Nämäkö siis on niitä liitoskipuja?
ap
ja niiden perusteella kyllä saa saikkua, voi olla että helpottavat levolla tai sitten eivät, ja silloin jatketaan sairaslomaa. Mulla liitoskivut alko vkon22 tienoolla ja jatkuu edelleen, onneks oli kivuttomampi jakso välissä.. nyt viikkoja 38+4, eli ei ehkä ihan kauheen kauaa tartte kärvistellä...
häpyliitoksessa, häpyluun tienoilla ja nivusissa. Alkoi jotain rv 20. Vasenta jalkaa pitää sängystä noustessa nostaa käsin, ja ainakin tietyt jalannostoliikkeet viiltää kipeästi. Istuessa ei mitään hätää. Mutta pitkän istumisen jälkeen ylösnousu - huh.
Kyllä! Painiskelen samojen oireiden kanssa, istuminen on yhtä helvettiä. Tai ei se istuminen, mutta sen jälkeinen elo.
Millä viikolla olet, minä 37:ttä aloittelemassa.