Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet osallistuu odotukseen?

Vierailija
05.10.2010 |

Haluaisin saada todellisempaa kuvaa miten miehet oikeasti osallistuu odotukseen, vai osallistuuko ollenkaan? Miten Teillä onko mies vatsalle höpöttävä, kaikesta kiinnostunut ja jalkoja hierova tuleva isukki vai rajoittuuko kiinnostus siihen että vaunut mahtuu autoon ja sitten odotetaan että nyytti on sylissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistui paljonkin, mietti nimiä ja jutteli kanssani vauvasta paljon. Kokeili potkuja ja sensemmoista. Tätä toista odottaessa on keskittynyt esikoiseen niin ettei juuri muista kakkosta. :D Saan kantaa kauppakassit ja lapset ihan tyytyväisenä. Usein myös kun ääneen huokaisen "voi kun meille tulee pieni poikavauva.." niin tuo sanoo tiukkaan sävyyn että entäs tuo meidän tyttö tuossa.

Kai hän kokee velvollisuudekseen huolehtia ettei esikoinen unohdu. Ei silti että semmoista vaaraa olisi, mutta niin luulen hänen ajattelevan. Että kun ei voi samaan tapaan kanssani tuntea vauvaa omassa vatsassaan, keskittyy huolehtimaan aiemmasta lapsestaan.

Vierailija
2/4 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoi hieroa ja sympatiseerata useinkin, mutta ei ihan niin tohkeissaan kuin mitä itse olin. Ja ehkä se olis ollutkin vähän pöhköä, kaksi hurahtanutta :) Mies jopa luki paria kirjaa lapsista jne mutta mä ahmin vauvalehtiäkin jo odotusaikana.

Ultrissa kävi mukana, muttei neuvolassa muuten.

Odotusajat on meillä sujuneet mukavasti, kuten sen jälkeinen aikakin. Vauva-aikana mies oli enemmän se auttaja kuin oma-alotteinen tekijä, sittemmin, kun tenavat isompia on otekin muuttunut, mutta ei siis valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ole mitenkään suuresti odotuksesta koskaan seonnut. On siis huomioinut kasvavan vatsan (eihän sitä voi olla näkemättä), tunnustellut liikkeitä, ollut ultrassa mukana yms, mutta ei ole ikinä ollut mikään "vatsalle höpöttelijä". Enemmänkin mieheni huomio on sellaista konkreettista "ethän sä voi tommosta kannella enää, anna mä kannan" ja juuri sitä suunnittelua millaiseen autoon millaisetkin vaunut mahtuvat.

Vierailija
4/4 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi