Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen palkka on projektijohtajalla tai

Vierailija
04.10.2010 |

hyvin vaativan hankkeen projektipäälliköllä?

Kertokaa omia tai puolisoittenne palkkoja noista tehtävistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain edellisessä firmassa 3500€, nyt vain 3100e. Kaveri tekee projektipäällikön hommia 2300€ liksalla...

Vierailija
2/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tällä hetkellä matkailulualan projektissa ja liksa on vain 2300€, edellisessä sai 2600€. Toisessa firmassa taas projektipäälliköt tienaa kaikkea kahden ja neljän tonnin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja projektijohtajuus on kiitorata työkyvyttömyyseläkkeelle tai uupumussaikulle.

Vierailija
4/7 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten kuntien projektjohtajat johtavat (omasta mielestään) todella vaativia projekteja palkalla 2800 €/kk. No oikeasti tuo titteli ei tarkoita oikeasti vaativia tehtäviä, vaan lähinnä paperin pyöritystä. Isoissa yrityksissä vastaava homma tekevät käyttöteknikot ym ym.

Titteleistä ei aina tiedä.

Itse tein PK (noin 130 henkeä) yrityksessä Myynti- ja projektijohtajan nimikkeellä töitä palkalla 5300 €/kk. Nyt olen pienemmässä firmassa "jonkinlainen projektipäällikkö" palkalla noin 6000 €/kk.

Ihan karkea arvio projektijohtajan tehtävistä keskisuuressa firmassa olisi tuo 5300 €/kk.

Itselläni tuo 6000 €/kk on tuurinkantamoinen kysynnän ja tarjonnan laki. Se ei kuvaa" oikeaa" työmarkkinatilanetta.

Vierailija
5/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3200e/kk

Vierailija
6/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työnantajasta ja vastuualueista.

Mies vetää suomalaisen pörssiyhtiön projektia ulkomailla ja tienaa reilut 8000 euroa kuukaudessa.

Itse olen kerran työurallani ollut sosiaalialalla toimivan rekisteröidyn yhdistyksen palveluksessa projektipäällikön tittelillä ja palkkani oli ruhtinaalliset 3200 euroa kuukaudessa.

Vierailija
7/7 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt projektipäällikkönä tuon saman 3200 e/kk. Mutta se on töihin nähden todella alakanttiin.

Nyt siirryn vielä vaativampaan tehtävään ja pitäisi miettiä mitä siitä pyytäisin. Tuo 8 on kyllä sfääreissä mutta mikä olisi kohtuullista?

ap