Mitä tekisin litrasta maustamatonta jugurttia? Vinkkejä?
Mies osti "väärää" laatua ja olen aika kranttu aamupalajugurttini kanssa... Voisikohan tuota käyttää johonkin muuhun kuin pelkästään sellaisenaan naama irveessä syödä? Itse en tykkää maustetuista jugurteista, joten en halua siihen marjojakaan sotkea. Taaperokaan tuskin yksinään litraa jaksaa vedellä. Voisiko tuosta tehdä jotakin smoothieta tms. En oikein tiedä näitä juttuja. Kyseessä Ingmannin rasvaton + maustamaton luonnonjugurtti.
PS. Valion rasvaton A+ on älyttömän hyvää, kannattaa kokeilla ;)
Kommentit (10)
litra jogurttia, kourallinen pakastemansikoita, kourallinen pakastemustikoita ja yks banaani, vähän juokseva hunajaa ja tehosekoittimeen - nam.
Yksinkertaisimmillaan vaikka pari banaania, pussi pakastevadelmia ja pussi pakastemustikoita. Tällä kombolla ei kaipaa edes sokeria.
Kannattaa jatkossa ostaa normaalirasvaista, rasvattomat on aikamoisia litkuja.
Kannattaa jatkossa ostaa normaalirasvaista, rasvattomat on aikamoisia litkuja.
Mä olin aikaisemmin samaa mieltä, mutta tuo Valion A+ muutti mun mieleni! Ihanan paksua ja täyteläistä, parempaa kuin vastaava normaalirasvainen versio (, jota myös testasin juuri viime viikolla...)
Kuulostaa kivalta ja kananmuniakin tuli juuri tänään ostettua kaupasta :) Hedelmiä ei nyt just ole tuohon smoothieen, joten huomiselle menis se juttu kuitenkin ja jugurtin päiväykset "painaa päälle". T:AP
lättytaikinan sekaan
Korvaanko sillä koko maitomäärän vai miten tuo taikina toimii? Olisiko jopa valmista reseptiä tarjolla? T:AP
ei se ole yhden lättytaikinan teko niin milleistä kiinni.
Btw,jogurteissa ne päivämäärät ei ole niin pilkuntarkkoja
Netistä löytyy hyviä ohjeita kun pistät vaan hakuun tuon smoothie sanan. Sieltä vaan sitten valikoit sellaiset mitkä itselle maistuisi... Meillä myös mies tykkää smoothiesta vaikka muuten ei jogurttia syökkään ja lapsiin uppoo aina! :)