Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että miten saikin taas hävetä

Vierailija
04.10.2010 |

Oltiin isossa yleisötapahtumassa. Anopille tuli vessahätä ja etsittiin yleisö-wc. Anoppi heitti housut kinttuihin ja lorotteli menemään ovi sepposen selällään auki. Ihmisiä lappas koko ajan wc:n ohi. Siinä sitten vain keskityin lapseeni ja yritin olla kuin en tuntisi koko eukkoa.

Kenenkään anoppi pistänyt paremmaksi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aika erikoinen anoppi sulla on, täytyy myöntää.

Vierailija
2/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätkäissyt oven kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytävää pitkin kulki jatkuva ihmisvirta. Olin jotenkin niin äimistynytkin etten osannut rynnätä ovea sulkemaan, kaikki kävi niin nopeasti.

ap

Vierailija
4/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin koko porukka (siis minä, mies ja anoppi) samaan aikaan baarissa. Anoppi päätti humalaispäissään vetää paidan pois (oli kesäaika eikä tietenkään ritaliivejä alla) tanssilattialla. Kyseessä oli siis meidän paikallinen baari, jossa karaokea. Voitte varmaan kuvitella meikäläisten ilmeet. Mies liukeni ulos kuin ei tuntisikaan äitiään ja eräs tuttumme kävi vinkkaamassa anopille paidan päälle laittamisesta.

Toisella kertaa olimme eräällä grillauspaikalla talomme liki (asumme syrjäisessä paikassa) jossa anoppi rempseästi veti housut kinttuun ja pissasi meidän edessämme. Luojan kiitos meillä ei ollut lapsia mukana tuolloin.

Anoppi on aika räväkkä tapaus ja nimenomaan kännissä. Selvinpäin osaa kyllä suhteellisen hyvin käyttäyty.

Vierailija
5/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisen pöytäliinan sekä oman rinnuksenssa kirjavaksi.

Ei onneksi ollut omat hääni.

Vierailija
6/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli viime kesänä serkun häissä niin päissään, että kusi housuun!

Vierailija
7/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan missä vaan ni vessan ovi auki käy tarpeensa tekemässä ja kerran mieheni oli muutaman kaverinsa kanssa heillä saunomassa. Saunan pesuhuoneessa on vessanpönttö ja anoppi oli kesken kaiken tullut sinne pissalle, ja mieheni kaveri oli juuri ollut pesulla suihkussa. Aika mahdoton tapaus!

Vierailija
8/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen maatalon huussissa oli useampi reikä vierekkäin.

Vierailija
9/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen maatalon huussissa oli useampi reikä vierekkäin.

Vierailija
10/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se joskus laittaa vessan oven kiinni, ei se sitä ainakaan lukkoon laita.

O_o

Vierailija
11/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain joku tuppukylästä tuleva voi kokea häpeää. Mitä väliä sillä on mitä ventovieraat ajattelevat ANOPISTASI?

Vierailija
12/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei oo kai mitään noihin verrattuna. Mun appi vanhemmilla piereskellään ihan avoimesti. Kai tuo toisaalta on joku kohteliaisuus mulle koska ei ne siis piere kun on jotain oikeen vieraita vieraita, mun aikana kyllä :D

Ja ällöä on myös se, että siellä ei putsata pönttöä jos käydään kakkosella ja roiskuu vähä seinille. Muuten on kyllä aina tosi siisti koti.

Vierailija
13/13 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain joku tuppukylästä tuleva voi kokea häpeää. Mitä väliä sillä on mitä ventovieraat ajattelevat ANOPISTASI?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi