Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kemikaalivapaa

Vierailija
04.10.2010 |

Olen 11 kk ikäisen vauvan äiti ja vasta nyt oikein tutkaillut näitä kemikaalijuttuja mm. ihonhoitotuotteissa. Eilen heitin bussimatkalla roskikseen kaksi lempparihuulikiiltoa, joissa toisessa pääaineensa petroleum ja toisessa tuttuakin tutumpi paraffinium liquidum.

http://www.gorgeouslygreen.com/downloads/Beauty.pdf

tuossa linkissä on vain yksi monista näistä kemikaalilistoista.

Itse tilasin juuri iHerbistä Dr. Bronner's Magic Soaps, Hemp Baby Mild Pure Castile Soap, Unscented

ja sisältää

Water, Saponified Organic Coconut & Organic Olive Oils (w/Retained Glycerin), Organic Hemp Oil, Organic Jojoba Oil, Citric Acid, Vitamin E.

Itseäni ei kiinnosta mikään body,mind,soul newage höpinä, vaan itse tuote on taatusti puhtaampaa, kuin aiemmin käyttämämme Lactoline, joka täynnä kaikenlaisia kemikaaleja.

Tälle tilaukselle tuli kuluja 4 dollaria ja ensitilaajan koodilla sain vielä 5 dollaria alea. Jos tilaukset kiinnostaa, niin koodilla IJA457 saat tuon alen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän hetki, mitä kemikaali tarkoittaa. Myös vesi on kemikaali. En osta mitään, mitä mainostetaan "kemikaalivapaana", koska siinä ratsastetaan nimenomaan tällä hörhöilyllä.

Vierailija
2/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kemikaalivapaa? En ymmärtänyt ollenkaan mikä parafiinissa tai petroleum (ilmeisesti yleisnimi hiilivedylle) on niin pahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kemikaalivapaa? En ymmärtänyt ollenkaan mikä parafiinissa tai petroleum (ilmeisesti yleisnimi hiilivedylle) on niin pahaa?

Vierailija
4/4 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KemikaaliVAIPPA

Mietin että mikä hitto on kemikaalivaippa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan